Γ. Παπαγεωργίου: Όταν επενδύεις στο μαζικό τουρισμό οφείλεις να προλαβαίνεις τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα

Γ. Παπαγεωργίου: Όταν επενδύεις στο μαζικό τουρισμό οφείλεις  να προλαβαίνεις τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα

Γ. Παπαγεωργίου: Όταν επενδύεις στο μαζικό τουρισμό οφείλεις να προλαβαίνεις τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 364 ΦΟΡΕΣ

Του
Γεωργίου Β. Παπαγεωργίου

Αν ρωτήσεις σήμερα όποιον Ροδίτη θέλεις ποιο είναι το μεγάλο πρόβλημα της Ρόδου θα σου πει αμέσως και χωρίς σκέψη το κυκλοφοριακό, όπως αυτό εμφανίζεται στο κέντρο της πόλης, στο Μαντράκι, στις εισόδους, ή μάλλον στην είσοδο και έξοδο οχημάτων στην Παλιά Πόλη, στη λεωφόρο Ρόδου-Αεροδρομίου, στον δρόμο Καλλιθέας-Φαληρακίου, στο κομμάτι της εθνικής οδού Καλάθου-Πυλώνας, Λάρδου έως Γεννάδι και αλλού βέβαια, όπως καλώς γνωρίζουν οι αρμόδιοι διοικητικοί, τεχνικοί.

Ελάτε στα φανάρια της Ιαλυσού μπροστά από το Αστυνομικό Τμήμα τις ώρες π.χ. 8-10 π.μ. και θα διαπιστώσετε απλώς και ιδίοις όμμασι ότι η κυκλοφοριακή συμφόρηση από Ι.Χ., τουριστικά και αστικά λεωφορεία φτάνει και ξεκινάει από την πλατεία Κρεμαστής μέχρι και τα Κρητικά και κυρίως αν μπροστά σας βρεθεί τουριστικό λεωφορείο ή αστικό που με τις συνεχείς στάσεις τους στην μέση του δρόμου, διακόπτουν την κυκλοφορία και τη συνεχή ροή των οχημάτων προβληματίζοντας και τους πεζούς.


Το πρόβλημα Ρόδου-Αεροδρομίου μέσω Κρεμαστής θα μπορούσε να μειωθεί ή έστω μερικώς να βελτιωθεί αν μπορούσε να αξιοποιηθεί ασφαλώς ο δρόμος με εκτροπή των οχημάτων προς Παναγία Φανερωμένη για τα Ι.Χ. και αν κατά μήκους της λεωφόρου Ρόδου-Κρεμαστής και προς την πλευρά των ξενοδοχείων όπου υπάρχουν στάσεις αναμονής επιβατών, εδημιουργούντο εσοχές στις στάσεις των λεωφορείων, έστω που να μην διακόπτεται τουλάχιστον η συνεχής ροή των οχημάτων όταν αυτά σταματούν για να πάρουν ή να αφήσουν επιβάτες, αλλά και να συμβάλλουν και οι ξενοδόχοι.


Ο δρόμος στο Ροδίνι από ΔΕΥΑΡ μέχρι πλατεία Φώκιαλη ασφυκτιά από την μεγάλη και συνεχή κίνηση όλη την ημέρα, οχημάτων Ι.Χ., φορτηγών, τουριστικών λεωφορείων και κυρίως μεγάλων σεμήκος φορτηγών, μεταφορικών οχημάτων τύπου TIR, που τα επιτρέπουν να διέρχονται από την πόλιν, ενώ θα έπρεπε υποχρεωτικώς να χρησιμοποιούν τον περιφερειακό, ενώ είναι πρωτοφανές ότι πουθενά στην πόλη και στην περιφέρεια γύρω από αυτήν δεν υπάρχουν επαρκείς χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, χαρακτηρισμένοι, γιαυτό ασφυκτιούν οι δρόμοι με τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά και αριστερά, παντού σε όλη την πόλη.


Αναφέρθηκα και γραμματικά στο πρόβλημα το οποίο καλώς γνωρίζουν οι ιθύνοντες, όμως, δεν κάνουν τίποτε, ή τα ελάχιστα έστω για να μειώσουν το πρόβλημα του κυκλοφοριακού, μαζί με τα τόσα άλλα προβλήματα της καθημερινότητας που δημιουργεί συνήθως ο μαζικός τουρισμός απαιτήσεων, που προσδοκούμε να αυξήσουμε και άλλο. Μπορείτε αν το προγραμματίσετε σωστά! (ΔΥΝΑΜΑΙ εστί ΘΕΛΩ). 

Διαβάστε ακόμη

Μανώλης Κολεζάκης: Σελίδες από την πολεμική ιστορία της Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Περί της δομής των πραγμάτων

Γιώργος Γεωργαλλίδης: Η ανάγκη επιστροφής της ελπίδας

Θεόδωρος Παπανδρέου: Έχει θέση η τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού;

Πέτρος Κόκκαλης: Εθνική Πράσινη Συμφωνία για την ευημερία

Γιάννης Ρέτσος: Υπερτουρισμός: μύθοι και αλήθειες

Δημήτρης Κατσαούνης: Αυτές οι Eυρωεκλογές χτίζουν γέφυρα με τον Ελληνισμό της Διασποράς

Γιάννης Σαμαρτζής: Τα τεκμήρια διαβίωσης των φορολογουμένων και η δυνατότητα αποφυγής τους