Γεώργιος Παπαγεωργίου: Το κυκλοφοριακό μπορεί να λυθεί μόνο αν η «ΡΟΔΑ» ανασυγκροτηθεί

Γεώργιος Παπαγεωργίου: Το κυκλοφοριακό μπορεί να λυθεί μόνο αν η «ΡΟΔΑ» ανασυγκροτηθεί

Γεώργιος Παπαγεωργίου: Το κυκλοφοριακό μπορεί να λυθεί μόνο αν η «ΡΟΔΑ» ανασυγκροτηθεί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 558 ΦΟΡΕΣ

Διοικητικά, τεχνικά, λειτουργικά με νέο στόλο σύγχρονων λεωφορείων, πολλαπλάσιες στάσεις, λίγη αναμονή

Γράφει ο
Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Με αφορμή τις δημοτικές εκλογές στον δήμο Ρόδου της νήσου Ρόδου, άκουσα πολλές φορές υποψήφιους δημάρχους και συνεργάτες τους, στο επίμονο ερώτημα των δημοσιογράφων για το πώς θα λύσουν το μεγάλο και πρώτο πρόβλημα και θέμα του κυκλοφοριακού, να απαντούν με αοριστολογίες, με μελλοντικές μελέτες, με νέους περιφερειακούς σταθμούς στάθμευσης ή πολυόροφα κτήρια parking.

Η διαπίστωση του ακροατή ήτο και είναι μία ότι κανένας δεν μελέτησε και δεν προετοίμασε οριστικό σχέδιο λύσης του κυκλοφοριακού, αλλά απλώς θα το μεταφέρουν αλλού μακριά από την κατοικία και εργασία του δημότη, θα τον υποχρεώσουν να μετακινηθεί από το σπίτι του χρησιμοποιώντας το Ι.Χ. αυτοκίνητό του, ενώ η σημερινή σύγχρονη φιλοσοφία και πρακτική λύση του κυκλοφοριακού είναι να υποχρεώσεις, ν’ αναγκάσεις τον δημότη να μην χρησιμοποιήσει το Ι.Χ. αλλά τα αστικά της «ΡΟΔΑ».


Η «ΡΟΔΑ» πρέπει να αποκτήσει νέο ικανό σύγχρονο στόλο αστικών λεωφορείων, μικρών, ευέλικτων, ηλεκτρικών και ανάλογο εφεδρικών ούτως ώστε και σε καμία περίπτωση να μην καθυστερήσει η ακύρωση δρομολογίου με κυρίαρχο στοιχείο τη συνέπεια, να πολλαπλασιάσει τις στάσεις των λεωφορείων έτσι που να εξυπηρετούν παντού και όλους τους δημότες, οι στάσεις να μην απέχουν από τις κατοικίες της περιοχής περισσότερο από 1 έως 3 λεπτά και η αναμονή του δημότη στη στάση να μην διαρκεί περισσότερο από 5 λεπτά.


Ειδικός πολεοδόμος, συγκοινωνιολόγος, θα προΐσταται, θα οργανώνει, θα ελέγχει, θα παρακολουθεί, θα διορθώνει, αμέσως, τυχόν αστοχίες, τα Mini bus, θα είναι ταχείας και συνεχούς ροής, τα εισιτήρια θα πωλούνται παντού σε δεσμίδες των 10,20,30,40,50 τεμαχίων.

Περίπτερα, καταστήματα και σούπερ μάρκετ, δεν θα έχουν ημερομηνία λήξης αλλά σύστημα ηλεκτρονικής ακύρωσης, ούτως ώστε η κάθε οικογένεια και όποιο μέλος αυτής θα μπορεί από το σπίτι του να πάρει τα εισιτήρια και να πηγαίνει με το αστικό λεωφορείο της «ΡΟΔΑ» στο σχολείο, στη δουλειά, στην αγορά, παντού γρήγορα, άνετα, οικονομικά χωρίς να χρησιμοποιεί το Ι.Χ. αυτοκίνητό του.


Η συνέπεια εκ μέρους της «ΡΟΔΑ» και των λεωφορείων της, η ανάλογη και αναγκαία αύξηση των στάσεων συγχρόνων με ανέσεις, η ολιγόλεπτη απόσταση από το σπίτι του δημότη, η μικρή αναμονή στη στάση, τα εισιτήρια έτοιμα από το σπίτι, αλλά και άλλα που οι ειδικοί γνωρίζουν και θα προσθέσουν, θα κάνουν τόσο ελκυστικά τα αστικά της «ΡΟΔΑ», σε τέτοιο ουσιαστικό και πρακτικό βαθμό που θα λύσουν οριστικά το κυκλοφοριακό.

Διαβάστε ακόμη

Ηλίας Καραβόλιας: Περί της δομής των πραγμάτων

Γιώργος Γεωργαλλίδης: Η ανάγκη επιστροφής της ελπίδας

Θεόδωρος Παπανδρέου: Έχει θέση η τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού;

Πέτρος Κόκκαλης: Εθνική Πράσινη Συμφωνία για την ευημερία

Γιάννης Ρέτσος: Υπερτουρισμός: μύθοι και αλήθειες

Δημήτρης Κατσαούνης: Αυτές οι Eυρωεκλογές χτίζουν γέφυρα με τον Ελληνισμό της Διασποράς

Γιάννης Σαμαρτζής: Τα τεκμήρια διαβίωσης των φορολογουμένων και η δυνατότητα αποφυγής τους

Φίλιππος Ζάχαρης: Εσωτερικός κόσμος, εικόνες και ορισμός του χρόνου