Ο Λευτέρης Αυγενάκης ξανά στην ΚΟ της ΝΔ

Ο Λευτέρης Αυγενάκης ξανά στην ΚΟ της ΝΔ

Ο Λευτέρης Αυγενάκης ξανά στην ΚΟ της ΝΔ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 860 ΦΟΡΕΣ

Στους 156 αυξάνονται πλέον οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος

Ο Λευτέρης Αυγενάκης εντάσσεται και πάλι στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (20.12.24).

Ο Λευτέρης Αυγενάκης είχε διαγραφεί από την ΚΟ της ΝΔ στις 3 Ιουλίου μετά από επεισόδιο που είχε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

«Σχετικά με την επανένταξη του κ. Λευτέρη Αυγενάκη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας τονίζουμε ότι εκτιμήθηκε η αναγνώριση του λάθους του από τον ίδιο για ένα συμβάν, το οποίο θεωρείται λήξαν και από την άλλη πλευρά, όπως επισήμως έχει δηλωθεί», αναφέρουν πηγές της Πειραιώς.

Πλέον, η δύναμη της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ ανέρχεται στους 156 βουλευτές.

πηγή: newsit.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»