Ο Χαράλαμπος Λάμπρου στο τιμόνι του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1683 ΦΟΡΕΣ
Ο Χαράλαμπος Λάμπρου αναδείχθηκε νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου, μετά τη συγκρότηση σε σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, έπειτα από τις πρόσφατες εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία του Συνδέσμου.
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. έχει ως εξής:
- Πρόεδρος: Χαράλαμπος Λάμπρου
- Α’ Αντιπρόεδρος: Ευάγελος Κατσιδώνης
- Β’ Αντιπρόεδρος: Εμμανουήλ Στέργου
- Γραμματέας: Μιχαήλ Ζανεττής
- Ταμίας: Νικόλαος Σακελλαρίδης
- Αναπληρωτής Ταμίας: Τσαγγάρης Βασίλειος
- Αναπληρωτής Γραμματέας: Ανδρέας Παπαδόπουλος
- Υπεύθυνος Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων: Κωνσταντίνος Ζανεττίδης
- Έφορος Λέσχης: Βασίλειος Στεφανάκης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News