Χίλιες μπάλες με αγάπη...

Χίλιες μπάλες με αγάπη...

Χίλιες μπάλες με αγάπη...

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 406 ΦΟΡΕΣ

Θα στολίσουν για 2η χρονιά το «Δέντρο της Αγάπης».

Όλοι εσείς, μας δείξατε το δρόμο της αγάπης με τη συμμετοχή σας όταν πέρυσι για πρώτη φορά η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ στόλισε το Δέντρο της Αγάπης και τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν δόθηκαν για να στηρίξουμε ένα έφηβο από τροχαίο ατύχημα. Μαζί θα συνεχίσουμε και φέτος. Ελάτε να στολίσουμε το δέντρο της αγάπης, θα στολίσουμε με στολίδια μαγικά και λαμπερά το δέντρο της αγάπης, χίλιες μπάλες με αγάπη θα το στολίσουν και θα χαρούμε όλοι μας γιατί έτσι θα βοηθήσουμε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και που είναι θύματα τροχαίων ατυχημάτων. Χάρι σε εσάς, συνάνθρωποί μας θα βρουν το χαμόγελο, θα μπορούν να ονειρεύονται και να σκέπτονται ότι, και για αυτούς υπάρχει ελπίδα. Θα έχουμε μπάλες από 2€, 5€, 10€, 20€, 50€, γιατί όπως γνωρίζετε το δέντρο μας είναι μεγάλο και θέλει πολλά στολίδια για να λάμψει και να στολιστεί, έτσι θα τις αγοράζετε θα τις στολίζετε στα κλαδιά κάνοντας μια ευχή που εσείς επιθυμείτε. Είμαστε αισιόδοξοι ότι και φέτος θα ανταποκριθείτε στο κάλεσμά μας, θα μας ενδυναμώσετε για να συνεχίσουμε και μαζί θα προχωρήσουμε βοηθώντας όσους είχαν την δυστυχία να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα. Θα ξεκινήσουμε να στολίζουμε το Δέντρο της Αγάπης στην πλατεία Δημαρχείου, την Παρασκευή 17/12/2010 από τις 10.00 πμ έως τις 18.00 μμ και θα τελειώσουμε το στόλισμα στις 31/12/2010. Θα στολίσουμε όμως και το σπίτι του Αη Βασίλη Το δέντρο της Αγάπης θα φιλοξενήσει φέτος το σπίτι του Αη Βασίλη. Σκεφτήκαμε να στολίσουμε το σπίτι του με δώρα. Στο σπίτι μας, έχουμε παλιά κουκλάκια και ζωάκια, που τα παιδιά μας δεν παίζουν πια. Δεν θα είναι ωραίο να διακοσμήσουμε το σπίτι του Αη Βασίλη με αυτά? Εμείς θα τα δωρίσουμε σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη για να παίξουν. Θα έχουμε το Δέντρο των ευχών στην πρόσοψη του σπιτιού του Αη Βασίλη, θα πάρουμε τα γράμματα σας να τα στείλουμε στον Αη Βασίλη, θα σας παρακαλέσουμε να δημιουργήσετε, να ζωγραφίσετε, να χρωματίσετε το Δέντρο της Αγάπης. Οι 10 καλλίτερες ζωγραφιές θα βραβευτούν με επαίνους και το 1ο έργο που θα αξιολογηθεί από την επιτροπή θα γίνει το λογότυπο του Δέντρου της αγάπης για την επόμενη χρονιά Ελάτε να πείτε τα κάλαντα σε όλες τις γλώσσες στο Δέντρο της Αγάπης, προετοιμαστείτε να τραγουδήσετε, να χορογραφήσετε, να αυτοσχεδιάσετε. Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Δέντρου της Αγάπης. Έφτασε η ώρα που όλοι περιμέναμε. Εάν θέλετε να βοηθήσετε στη κοινωνική πρωτοβουλία του Δέντρου της Αγάπης, δηλώστε τη συμμετοχή σας για να είστε εθελοντής του Δέντρου της Αγάπης στο facebook της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ. Παρακαλούμε δηλώστε το ενδιαφέρον σας, προκειμένου να σας εντάξουμε στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν από τις 17-31/12-2010. Όλοι στολίζουμε το Δέντρο της Αγάπης, όλοι θα είμαστε εκεί για να δώσουμε χαρά. Σας ευχαριστούμε ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ

Διαβάστε ακόμη

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Summer Camp 2026 του δήμου Ρόδου

Την Κυριακή το μνημόσυνο της Ευαγγελίας και του Αντώνη Διακοφώτη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης