Σε περιοχή του Δήμου Αρχαγγέλου εντοπίστηκαν τις τελευταίες μέρες κατεστραμμένα αγροτικά αυτοκίνητα που είχαν κλαπεί από ιδιώτες...
Σε περιοχή του Δήμου Αρχαγγέλου εντοπίστηκαν τις τελευταίες μέρες (από ιδιώτες) κατεστραμμένα αγροτικά αυτοκίνητα που είχαν κλαπεί από ιδιώτες πριν από μερικές μέρες από χωριά της δυτικής πλευράς του νησιού μας.
Οι άγνωστοι δράστες, φαίνεται ότι αφού διέρρηξαν και πήραν τα αυτοκίνητα αυτά, τα μετέφεραν σε απομακρυσμένο χώρο και αφού τα αλλοίωσαν εμφανισιακά, τα έκοψαν και τα έβαψαν προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν στην συνέχεια όπως οι ίδιοι θα επιθυμούσαν.
Το ένα από αυτά, εντοπίστηκε πάντως, αλλά φαίνεται ότι οι δράστες πήραν χαμπάρι τους διώκτες τους και κατάφεραν να τα «ξεφορτωθούν» άμεσα χωρίς βεβαίως να εντοπιστούν.