Ισάξιο του Καλατράβα, το έργο διαπλάτυνσης της Ρόδου Λίνδου, ύψους 22.000.000 ευρώ

Ισάξιο του Καλατράβα, το έργο διαπλάτυνσης της Ρόδου Λίνδου, ύψους 22.000.000 ευρώ

Ισάξιο του Καλατράβα, το έργο διαπλάτυνσης της Ρόδου Λίνδου, ύψους 22.000.000 ευρώ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2803 ΦΟΡΕΣ

Επιτέλους φθάνει στο τέλος ένα από τα μεγαλύτερα και ωραιότερα έργα που έγιναν στη Ρόδο. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι το έργο αυτό είναι αντάξιο των ηγετών αλλά και των πολιτών μας. Ένα έργο που πραγματικά θα μείνει στην ιστορία ως το ωραιότερο και το πιο γρήγορο στην εκτέλεσή του, που έγινε ποτέ διότι αναμφισβήτητα κατασκευάζεται με όλες τις νόμιμες και όχι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ προδιαγραφές και μεγάλη διαφάνεια.

Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να συγχαρώ όλους όσοι συνέβαλαν στην άρτια εκτέλεση επί (8) οκτώ χρόνια σκληρής εργασίας με τάξη ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΚΑΘΑΡΗ δουλειά και πάνω απ’ όλα ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Επιπλέον, κάτω από κακές καιρικές συνθήκες, πλημμύρες, καταστροφές, χαλάζι και καύσωνες.

Αδιαμφισβήτητα το έργο αυτό πληρεί όλες τις κατασκευαστικές προδιαγραφές του παρόντος και του μέλλοντος.

Πρέπει κατά την ταπεινή μου γνώμη σαν μετριόφρων πολίτης να πω ότι γίνεται με προδιαγραφές του παρόντος. Αξιοθαύμαστη ταχύτητα (1 χιλιόμετρο κάθε χρόνο), αλλά και με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα και με πρόβλεψη ΑΙΩΝΩΝ.

Πρόκειται για την εθνική οδό Φαληράκι-Αφάντου-Κολύμπια, το οποίο η κυβέρνηση αλλά και οι τοπικοί παράγοντες παρακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον σε καθημερινή βάση για να μπορέσει να ολοκληρωθεί αυτό το μεγαλεπήβολο και ισάξιο του Καλατράβα έργο, που αντάξιό του δεν έχει να δείξει η Ρόδος.

Το αρχικά εγκεκριμένο ποσό για αυτά τα (8) οκτώ χιλιόμετρα ήταν πενιχρό· δεκαεπτά εκατομμύρια ευρώ (17.000.000 ευρώ).

Ποσό για το οποίο, όση οικονομία και να έκανε η ανάδοχος εταιρεία ήταν αδύνατο να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις αυτού του τεράστιου έργου.

Για το λόγο αυτό ζητήθηκε από την Περιφέρεια αύξηση του κονδυλίου και ο υπουργός κατόπιν ώριμης σκέψης πέντε (5) λεπτών ενέκρινε σε δεύτερη φάση άλλα πέντε (5) πέντε εκατομμύρια ευρώ, σύνολο Εικοσιδύο εκατομμύρια ευρώ.

Αντιλαμβάνεσθε ότι παρά τις αιματηρές θυσίες των εταιρειών, το κόστος συρρικνώθηκε έως αυτή τη στιγμή στο εξευτελιστικό μικρό ποσό των δύο εκατομμυρίων επτακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ (2.750.000 ευρώ) ανά χιλιόμετρο.

Όσον αφορά ορισμένους που βάλλουν κατά του έργου και κατά της κυβέρνησης είναι κακοήθεις, υστερόβουλοι και υβριστές, και πρέπει να μπουν στο περιθώριο.

Τους πληροφορούμε ότι το έργο αυτό γίνεται βάσει μελέτης και αυστηρής επίβλεψης, δεν υπάρχει ούτε μία λακούβα, ούτε μία γωνία, ούτε ένα τοιχίο υπέρμετρο, ούτε ένα πεζοδρόμιο, ούτε ένας επικίνδυνος κόμβος, ούτε ένα καλώδιο επιφανειακό.

Χωρίς μελέτη, αυτά για τους κακόβουλους, και πληροφορούμε εμείς η μεγάλη πλειοψηφία που γνωρίζει και αγωνιά για το έργο αυτό, τάσσεται με τον ερβολάβο γι’ αυτό τον τέλειο και μεγάλο κυβερνητικό άθλο.

Οφείλω, λοιπόν, σαν πολίτης, να συγχαρώ τις εταιρείες για την αιματηρή οικονομία που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην οικονομική κρίση που περνά η χώρα μας, προκειμένου αυτό το έργο να ολοκληρωθεί για να είναι φάρος για τις επόμενες γενιές.

Τα αφαντενά αδρανή υλικά συνέβαλαν τα μέγιστα με την παρουσία τους για την καλή λειτουργία και εκτέλεση του έργου. Εξάλλου η διοίκηση του Αφάντου ήταν όλοι παρόντες.

Προτείνω σαν πολιτισμένος λαός που είμαστε, να αναλάβουν την πρωτοβουλία το Επιμελητήριο, οι βουλευτές, ο περιφερειάρχης και ο δήμαρχός μας για μία σεμνή τελετή επιβράβευσης των εταιρειών για την συνεισφορά τους στο μεγάλο αυτό έργο αλλά και γενικά στη Ρόδο.

Προβαίνω σε αυτή την παρότρυνση διότι πληροφορήθηκα ότι κατά την επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στη Ρόδο, πηγαίνοντας προς τη Λίνδο, συνεχάρη τον πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά για το μεγάλο και απείρου κάλλους αυτό έργο. Δεν αποκλείεται μάλιστα, να αποστείλουν οι κινέζοι ομάδα τεχνικών για να αποκομίσουν τις γνώσεις των νέων Ελληνικών τεχνικών εφαρμογών.

ΔΟΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Παγκόσμια ημέρα βιβλίου

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"