Διαμαρτυρία για τη χρέωση του νερού

Διαμαρτυρία για τη χρέωση του νερού

Διαμαρτυρία για τη χρέωση του νερού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 454 ΦΟΡΕΣ

Την έντονη διαμαρτυρία του για τη χρέωση που γίνεται στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ εκφράζει με επιστολή του στη “ΡΟΔΙΑΚΗ” ο συμπατριώτης μας κ. Νικόλαος Μπίλιας.

Αναφέρει συγκεκριμένα:
«Κύριε Διευθυντά,
Πρόσφατα έλαβα τον υπ’ αριθμ. 124931, λογαριασμό της εταιρία σας ποσό €148,50. Στη ανάλυση του παραπάνω λογαριασμού αναφέρεται:
α) 1. Αξία νερού €43,50
2. Πάγιο τέλος €11
Τέλος υπονόμου €8,70
Τέλος έργων €34,80
κτλ. κτλ. €14,50
Σύνολο €68
και αναρωτιέμαι
Πώς είναι δυνατόν τα τέλη υπονόμων της εταιρίας μας να είναι πολύ περισσότερα από την αξία του νερού που μας πουλάτε.

Αυτό θα πρέπει να σημαίνει ότι:
1) Για κάθε νερόλακκο και για κάθε υπόνομο που ανοίγει η εταιρία σας, οι καταναλωτές καλούνται να πληρώσουν
ΤΑ ΣΚΑΜΜΕΝΑ
2) Προφανώς η ΔΕΥΑΡ ανοίγει τόσους πολλούς λάκκους και υπονόμους γι’ αυτό και ο καταναλωτής επιβαρύνεται με ένα τόσο μεγάλο χαράτσι.
Γνωρίζω ότι η ΔΕΥΑΡ είναι μία εταιρία κοινής ωφέλειας (προσφέρει νεράκι στον κόσμο) δυστυχώς όμως και μονοπωλιακή θέση στην αγορά.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να φορτώνει όλα τα οικονομικά της βάρη στους καταναλωτές.
(Υπενθυμίζω ότι βρισκόμαστε σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης).

Β) Στο προαναφερόμενο τιμολόγιο σας αναφέρεται η φράση:
- Προηγούμενες οφειλές €37.
Το ποσό αυτό είναι ένα μέρος του τιμολογίου σας που επικαλούμαι να πληρώσω. Έκανα πολύωρες έρευνες, όμως δεν κατόρθωσα να εντοπίσω μία προηγούμενη οφειλή μου, €37.
Θέλω να σας ενημερώσω ότι εγώ συνηθίζω να πληρώνω τους εκάστοτε λογαριασμούς της εταιρίας σας στο ακέραιο χωρίς να αφήνω υπόλοιπα και εκκρεμότητες.

Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς προέκυψε αυτή η απαίτηση και αν εσείς έχετε στοιχεία γι’ αυτήν.
Είναι γνωστό ότι η ΔΕΥΑΡ είναι μια σοβαρή εταιρία και υποθέτω άρτια εξοπλισμένη με μοντέρνες ηλεκτρονικές συσκευές και μηχανήματα.
Θα πρέπει λοιπόν, με τα μέσα που διαθέτει, να εκδίδει καθαρά και κατανοητά τιμολόγια, χωρίς γρίφους και ερωτηματικά.

Η ρήτρα που αναφέρεται στα τιμολόγιά σας:
- ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.
Είναι ένα γρίφος.
Είναι ένας γρίφος που περισσότερο μπερδεύει παρά εξυπηρετεί ή διευκολύνει τους πελάτες σας.

Με εκτίμηση
Νικόλαος Μπιλιάς
Ιαλυσός-Ρόδος

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Παγκόσμια ημέρα βιβλίου

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"