Νέες πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Νέες πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής από  την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Νέες πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 188 ΦΟΡΕΣ

Συναντήσεις του Περιφερειάρχη Γ. Χατζημάρκου και της Αντιπεριφερειάρχη Μ. Παπαβασιλείου με τους επαγγελματικούς φορείς της Κω

Την ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής και ανάπτυξης που ακολουθεί με επιτυχία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία χρόνια και τους νέους στόχους στο πλαίσιο αυτής, παρουσίασαν στους τουριστικούς φορείς της Κω και τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο επαρχείο της Κω, συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Έπαρχος του νησιού, κ. Γιώργος Χαλκιδιός, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος, κα Ευρυδίκη Νάκη, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κα Ντίνα Σβύνου, o αντιπρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, κ. Δημήτρης Σαράντης και ο εκπρόσωπος της TUI, κ. Σταμάτης Βουκουβαλίδης.

Όπως εξήγησε η κα Παπαβασιλείου, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, έχει δημιουργηθεί ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων με εξαιρετικά αποτελέσματα κατά τις πρώτες περιόδους εφαρμογής του. Για πρώτη φορά στα χρονικά, η καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου, παρέχει σε κάθε προορισμό του Νοτίου Αιγαίου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο νησί τις ίδιες ευκαιρίες προβολής.

Ειδικά στην περίπτωση της Κω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέδειξε τα γρήγορα αντανακλαστικά της, σχεδιάζοντας ειδικές επικοινωνιακές δράσεις λόγω των έκτακτων καταστάσεων που αντιμετώπισε το νησί κάποια χρόνια πριν.

Συνεχίζοντας, η Αντιπεριφερειάχης ανέφερε ότι ο επόμενος στόχος είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει ο κάθε προορισμός ξεχωριστά και ζήτησε από τους τουριστικούς φορείς να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την Κω.

Πλέον η επιτυχημένη καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” έχει περάσει στην επόμενη φάση, αξιοποιώντας πάντα τα σύγχρονα εργαλεία και νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου συνδέεται με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη γαστρονομία σε ένα πλέγμα ολιστικών δράσεων.

Η κα Παπαβασιλείου αναφέρθηκε παραπέρα στη διάθεση κονδυλίων μέσω του ΕΣΠΑ για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη (συνολικά 1,5 εκ. ευρώ). Μεταξύ άλλων, μέσω του ΕΣΠΑ θα καλυφθεί η παραγωγή βίντεο υψηλής αισθητικής με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων δραστηριοτήτων στις οποίες μπορούν οι επισκέπτες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να επιδοθούν. Επίσης, σχεδιάζεται καμπάνια προβολής σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας.

«Διαθέτοντας πλέον την τεχνογνωσία και όλα τα απαιτούμενα μέσα, προχωρούμε σε νέες, πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής. Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, εμβαθύνουμε όμως περισσότερο σε όλες τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν η Κως και όλα τα άλλα νησιά μας, στοχεύοντας σταθερά στην επέκταση της διάρκειας της τουριστικής περιόδου και στην προσέλκυση επισκεπτών με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα», δήλωσε η κα Παπαβασιλείου και αναφέρθηκε τέλος στην δυναμική παρουσία του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις με δικά της περίπτερα που αποπνέουν έντονα το νησιωτικό αέρα και ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό.

Διαβάστε ακόμη

Γ. Χατζημάρκος: σε διψήφιο ποσοστό η αύξηση κρατήσεων σε Ρόδο και Κω

Κως και Ρόδος στους κορυφαίους προορισμούς εσωτερικού της Aegean Airlines από τη βάση της Θεσσαλονίκης για την περίοδο του Πάσχα

Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

Μαζική απόβαση των Ισραηλινών στη Ρόδο για το εβραϊκό Πάσχα

Aρχές Μαΐου θα έχουν ανοίξει όλα τα ξενοδοχεία της Ρόδου

Τούρκοι τουρίστες... «κατέλαβαν» τα ελληνικά νησιά

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο