"Πρεμιέρα" για την επένδυση των  100 εκατ. της αλυσίδας Ikos στην Κω

Της Bίκυς Κουρλιμπίνη από το Capital.gr

 

Ανοίγει την επόμενη εβδομάδα το νέο ξενοδοχείο της αλυσίδας Ikos στην Κω, στην οποία βασικοί μέτοχοι είναι οι Σταύρος και Ανδρέας Ανδρεάδης της ΣΑΝΗ, με τη συμμετοχή επενδυτικών κεφαλαίων που διαχειρίζεται η Oaktree Capital Management. Σύμφωνα με τον CEO του ομίλου Sani/Ikos Α. Ανδρεάδη, η επένδυση στην Κέφαλο άγγιξε τα 100 εκατ. ευρώ και ολοκληρώθηκε σε 12 μήνες.

Το resort στην Κω, πέντε αστέρων, που ονομάζεται Ikos Aria, αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη επένδυση της Ikos μετά τα περυσινά εγκαίνια της μονάδας Ikos Dassia στην Κέρκυρα, όπου το ύψος του project ανήλθε σε 110 εκατ. ευρώ. Οι δύο μονάδες αποτελούσαν μέρος του επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί ο ξενοδοχειακός όμιλος για την περίοδο 2018- 2020.

Πρόκειται για την πρώην μονάδα Club Med Kefalos που μετά το "πέρασμα” στην αλυσίδα Ikos, επεκτάθηκε και ανακαινίστηκε πλήρως. Το ξενοδοχείο πλέον είναι δυναμικότητας 410 δωματίων και σουιτών, σε έκταση 178 στρεμμάτων, και σύμφωνα με το σχεδιασμό δημιουργεί 700 θέσεις εργασίας.

Σημειώνεται πως η αλυσίδα έχει παρουσία και στην Ισπανία, καθώς τη χρονιά που πέρασε απέκτησε το ξενοδοχείο ξενοδοχείο Costa del Sol Princess στη Μαρμπέλλα της Ανδαλουσίας, το οποίο αναμορφώνεται ριζικά ώστε να λειτουργήσει όπως ορίζει το χρονοδιάγραμμα ως Ikos Andalusia το Μάιο του 2020.

Η κατασκευαστική φάση βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό σε εξέλιξη. Το ύψος της επένδυσης εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 150 εκατ. ευρώ, ενώ η νέα μονάδα θα είναι δυναμικότητος 400 περίπου δωματίων και σουιτών.  Εκτός από τα δύο ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κω, στην αλυσίδα ανήκουν το Ikos Oceania (πρώην Oceania Club) στα Νέα Μουδανιά και το Ikos Olivia (πρώην Gerakina Beach) το οποίο επίσης ανακαινίστηκε.

Οι επόμενες επενδυτικές κινήσεις δεν έχουν επισήμως ανακοινωθεί, όμως ο όμιλος συνεχίζει να επεκτείνεται. Το σχέδιο ανάπτυξης της Ikos, που δημιουργήθηκε πριν από τέσσερα χρόνια, προβλέπει την ένταξη στην αλυσίδα μιας μονάδας κάθε χρόνο, ενώ στο σύνολο το brand σχεδιάζεται να αριθμεί επτά με δέκα πολυτελή ξενοδοχεία, κατηγορίας "ultra all inclusive” με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.