Η Ελλάδα στην έκθεση για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας στη Σουηδία

Η Ελλάδα στην έκθεση για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας στη Σουηδία

Η Ελλάδα στην έκθεση για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας στη Σουηδία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 156 ΦΟΡΕΣ

Η έκθεση “SENIOR” διοργανώνεται για 25η φορά στις 1- 3 Οκτωβρίου 2019 στο εκθεσιακό κέντρο Stockholmsmässan στην Στοκχόλμη και αποτελεί τη μοναδική και μεγαλύτερη στοχευμένη έκθεση για την τρίτη ηλικία στη Σουηδία μετρώντας 14.411 επισκέπτες, και 260 εκθέτες από 21 προορισμούς από όλο τον κόσμο. Ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ελλάδας που παραδοσιακά συμμετέχουν στην έκθεση και έχουν σταθερή αύξηση μεριδίου αγοράς είναι η Πορτογαλία, η Μάλτα, η Ισπανία, η Κύπρος, η Κροατία, η Εσθονία, κ.α.

H North Events σε συνεργασία με τη SENIOR Στοκχόλμης, θα παρουσιάσει φέτος αποκλειστικό περίπτερο για την Ελλάδα, GREKLAND PANORAMA, με σκοπό την προσέλκυση τουρισμού 3ης ηλικίας από την Σουηδία.
Ο Σουηδός SENIOR Traveler:
Αύξηση Ηλικιακών Ομάδων 55+: Το 2020 οι Σουηδοί στο ηλικιακό γκρουπ των 55+ θα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 2.077.000 άτομα.
Υγιείς, Δραστήριοι και με Υψηλό Εισόδημα: Ο μέσος Ευρωπαίος εκτιμάται ότι θα παραμείνει υγιής και δραστήριος για 8,3 έτη μετά την ηλικία των 65, ενώ για τη Σουηδία οι άνδρες θα παραμείνουν υγιείς και δραστήριοι για 13,6 χρόνια μετά τα 65 και για τις γυναίκες για 14,6 χρόνια. Αντίστοιχη είναι η εικόνα για όλη τη Σκανδιναβία, η οποία εκτιμάται ότι θα έχει τα περισσότερα έτη με καλή υγεία και δραστήρια ζωή σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς και το υψηλότερο εισόδημα.

ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ 55+:
(Μελέτη της CBI)
Διαθέτουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια
Αναζητούν νέες εμπειρίες και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρήματα για υπηρεσίες υψηλού επιπέδου
Απολαμβάνουν διακοπές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αφού δεν έχουν οικογενειακές ή επαγγελματικές υποχρεώσεις. Προτιμούν περιόδους εκτός αιχμής, στο τέλος και την έναρξη της τουριστικής σεζόν.
Εμπιστεύονται περισσότερο την προσωπική επαφή και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες, περιοδικά, εκθέσεις) από ό,τι τη σύγχρονη τεχνολογία (social media, internet) Μέσα από το κεντρικό περίπτερο της Ελλάδας τουριστικές επιχειρήσεις, φορείς και προορισμοί θα έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε μία από τις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης και να προσελκύσουν επισκέπτες για την τουριστική σεζόν 2020.
(Πηγή: tornosnews.gr)

Διαβάστε ακόμη

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Με τον πρέσβη της Σιγκαπούρης συναντήθηκε η υπουργός Τουρισμού

Αυξημένες κρατήσεις από την Ολλανδία και το Βέλγιο

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας