Τι να τρώτε για να αντέξετε τη ζέστη

Πάντα ψάχνετε νέους τρόπους για να χάσετε βάρος, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί;

Επόμενη ερώτηση: Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς ένας ψυχολόγος θα μπορούσε να σας βοηθήσει με τους στόχους απώλειας βάρους;

Ο Γκλεν Μάκιτονς είναι κορυφαίος ψυχολόγος και ειδικός στην ψυχολογία διαχείρισης βάρους. Ιδού οι συμβουλές του:

Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας
"Πρώτα, ρωτήστε τον εαυτό σας αν τον φροντίζετε. Τρώτε σωστά - όχι άψογα - κινείστε τακτικά και κοιμάστε όσο χρειάζεστε; Αν ναι, το σώμα σας θα φτάσει στο φυσικό του βάρος. Όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν τα τελευταία πέντε ή 10 κιλά, μερικές φορές αυτό που πραγματικά κάνουν είναι να αγωνίζονται ενάντια στο σώμα τους.

Εάν περάσατε πέντε χρόνια προσπαθώντας να φτάσετε εκεί, ίσως αυτό που θέλετε πραγματικά δεν είναι να χάσετε πέντε κιλά, αλλά να βελτιώσετε την εικόνα του σώματός σας. Αυτό θα το πετύχετε εφόσον αγαπήσετε το σώμα σας και το αποδεχτείτε”.

Τρώτε πιο προσεκτικά
"Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται το βάρος τους καλύτερα μακροπρόθεσμα τρώνε διασθητικά. Αναρωτιούνται τι ανάγκες έχει το σώμα τους - αν πεινάει, ο άνθρωπος που τρώει διαισθητικά σκέφτεται ότι πρέπει να φάει θρεπτικό φαγητό. Όταν αρχίσει να χορταίνει, αυτό είναι ένα φυσικό σημάδι για να σταματήσει. Οι άνθρωποι που τρώνε διαισθητικά δεν αποφεύγουν τα τρόφιμα. Απλώς ακούν το σώμα τους. Να ζείτε στο παρόν, να κάνετε μια παύση και αναρωτηθείτε: "Είναι αυτό το φαγητό μια καλή επιλογή για μένα;"

Μην είστε ηττοπαθείς –ανακτήστε την αυτοπεποίθησή σας
"Η υπνοθεραπεία είναι φανταστική για να αποκτήσετε κίνητρα. Δεν υπάρχει κάποιος που ελέγχει το μυαλό σας. Είναι μια διαδικασία που περνάτε με έναν ειδικευμένο υπνοθεραπευτή που επιτρέπει στο μυαλό σας να ανοίξει νέους δρόμους που ταιριάζουν σε εσάς.

Είναι πολύ χαλαρωτικό. Δοκιμάστε μια ελαφριά αυτο-υπνωτική διαδικασία στο σπίτι - κλείστε τα μάτια σας, πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές και φανταστείτε πώς θέλετε η ημέρα να κυλήσει. Για παράδειγμα, μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας ότι αισθάνεται στριμωγμένος και κουρασμένος στη δουλειά, αλλά μετά πηγαίνετε για ένα απογευματινό περίπατο και αισθάνεστε καλά.”

Δείτε το δάσος
"Για τους περισσότερους ανθρώπους, το «γιατί» τους ή ο λόγος που κάνουν αλλαγές στη διατροφή τους είναι η απώλεια βάρους και αυτό δεν είναι πάντα χρήσιμο μακροπρόθεσμα. Μόλις φτάσετε στο στόχο σας, συχνά χάνετε τα κίνητρά σας. Ο λόγος "γιατί" μπορεί να είναι σημαντικός, αλλά προσπαθήστε να μη βλέπετε μόνο το δέντρο και να χάνετε το δάσος. Όπως το να φροντίζετε τον εαυτό σας για θέματα υγείας και ψυχολογίας".

Προσέξτε το συναισθηματικό φαγητό
"Μέρος της διαισθητικής διατροφής είναι να παρατηρείτε όλους τους άλλους λόγους που τρώτε, είτε πρόκειται απλώς για το γεγονός ότι υπάρχει φαγητό τριγύρω είτε επειδή είστε ευαίσθητοι.
Αναγνωρίστε ότι η συναισθηματική κατανάλωση δεν θα σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα και σκεφτείτε τους λόγους για τους οποίους θέλετε να φάτε.

Μπορεί να θέλησετε να φάτε επειδή λιγουρεύεστε το φαγητό και καλό είναι να εντοπίσετε τι βρίσκεται πίσω από αυτή τη λιγούρα. Μπορείτε να κρατάτε και ημερολόγιο, σημειώνοντας αυτά που σας έρχονται στο μυαλό. Σύντομα θα βρείτε τον λόγο."

Διώξτε τη λιγούρα
Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τρόπους για να χάσετε βάρος ... Ναι, είναι να μην τρώτε. Αλλά δώστε προσοχή: Αυτή είναι μια καλή τεχνική που χρησιμοποιεί ο Μάκιντος για να βοηθήσει τους ανθρώπους να περιορίσουν την ταλαιπωρία που προκαλεί η λιγούρα.

Η ουσία; Όταν έχετε μια λαχτάρα, με συγκεκριμένες πιέσεις στο πρόσωπο και το σώμα σας στέλνετε ένα μήνυμα ηρεμίας στον εγκέφαλό σας, το οποίο σας βοηθά να σκεφτείτε πιο καθαρά και να κάνετε καλύτερες επιλογές.  "Όταν το κάνετε, μπορείτε να αισθανθείτε την επιθυμία απλά να ξεφύγετε", εξηγεί ο Μάκιντος.

Η επιστήμη βρίσκεται στο πλευρό του: Η ομάδα του πανεπιστημίου Μποντ εξέτασε τους εγκεφάλους των συμμετεχόντων στη μελέτη πριν και μετά από τέσσερις εβδομάδες θεραπείας με πιέσεις. Είδαν ότι η περιοχή του εγκεφάλου που ενεργοποιεί την πείνα και τους πόθους «ηρέμησε» μετά από ένα μήνα

Πηγή: iatronet.gr