Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου: Σχέδιο Erasmus+ KΑ229 “STEAM and Robotic: a new learning approach”
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 367 ΦΟΡΕΣ
Το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος στο σχέδιο Erasmus+ KΑ229 με κωδικό 2020-1-IT02-KA229-079016 και τίτλο “STEAM and Robotic: a new learning approach”.
Όπως υποδηλώνουν και τα αρχικά του εν λόγω σχεδίου (S=Science, T=Technology, E=Engineering, A=Art, M=Maths), στόχος είναι η ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων στους μαθητές, στο πλαίσιο της διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης.
Πιο συγκεκριμένα, με τον σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που διαπνέουν διάφορα γνωστικά αντικείμενα, οι συμμετέχοντες μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των κοινών συναντήσεων, σχεδιάζουν και υλοποιούν από κοινού δραστηριότητες με τη χρήση «έξυπνων» συσκευών και λογισμικών που μετατρέπουν τη μαθησιακή διαδικασία σε ένα καινοτόμο, ευχάριστο και δημιουργικό ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον.
Στο project συμμετέχουν τα εξής 6 σχολεία:
1. Ιταλία, Istituto D’ Istruzione Superiore “Boccioni-Fermi”, Reggio Calabria
2. Βουλγαρία, 1 SU “Pencho P. Slaveikov”, Sofia
3. Κροατία, Srednja skola Ban Josip Jelacic, Zapresic
4. Λιθουανία, Joniskio "Ausros" gimnazija, Joniskis
5. Ελλάδα, Gymnasio Gennadiou, Rhodes
Η πρώτη συνάντηση μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών έλαβε χώρα στην Καλαβρία της Ιταλίας από 27 Σεπτεμβρίου ως 1 Οκτωβρίου 2021.
Οι εκπαιδευτικοί που εκπροσώπησαν το σχολείο της Ρόδου είναι η υποδιευθύντρια κ. Βισσαρίου Αικατερίνη και η εκπαιδευτικός κ. Αναστασία Μούτσικα.
Αφού έγινε μια εισαγωγική γνωριμία και παρουσίαση των σχολείων και των εκπαιδευτικών συστημάτων των συμμετεχουσών χωρών, παιδιά και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν καθημερινά στα εργαστήρια του σχολείου υποδοχής και ήρθαν σε επαφή με πρωτότυπο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό όπως για παράδειγμα, τη χρήση του λογισμικού Arduino στη Ρομποτική και την εκπαίδευση, παιχνίδια ρόλων, δημιουργία ηλεκτρολογικών και μηχανικών συστημάτων, χρήση εκτυπωτή 3D κ.λπ. Κοινή διαπίστωση ήταν η ουσιαστική αλληλεπίδραση και γόνιμη συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων, σε πλαίσιο αμοιβαίας εκτίμησης και σεβασμού.