Γιάννης Φώτης: Ξεπέρασε το μισό δισ. εμφανίσεις η ψηφιακή τουριστική καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο

Γιάννης Φώτης: Ξεπέρασε το μισό δισ. εμφανίσεις η ψηφιακή τουριστική καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο

Γιάννης Φώτης: Ξεπέρασε το μισό δισ. εμφανίσεις η ψηφιακή τουριστική καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 964 ΦΟΡΕΣ

Στην επιτυχία της Ρόδου στον «ψηφιακό κόσμο», μετά και την είδηση (σ.σ. στις 12 Δεκεμβρίου 2023) ότι το νησί βρίσκεται στην πρώτη θέση, της παγκόσμιας λίστας της Google “The most Googled travel cities and islands of 2023”, με τις αναζητήσεις προορισμών πόλεων και νησιών, αναφέρθηκε ο Γιάννης Φώτης, διευθυντής της Novus Mind, εταιρείας συμβούλων ψηφιακού marketing και επιστημονικός συνεργάτης της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε θέματα τουρισμού, μιλώντας στο «Πρωινό Εξπρές» του Real Voice 99,5 με τη Ρένα Παυλάκη.

Ο κ. Φώτης αναφέρθηκε στην καλή διαχείριση των κρίσεων που κλήθηκε ν’ αντιμετωπίσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με μετρήσιμα αποτελέσματα. «Ο Τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο γεγονός και είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε την ίδια προσπάθεια.

Πλέον τα νησιά μας παίζουν σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα και η Ρόδος αποτελεί ένα mega brand, καταφέρνοντας να επανακάμψει τόσο γρήγορα μέσα από τις φωτιές του Ιουλίου», επισήμανε σχετικά.

Ο κ. Φώτης τόνισε μάλιστα ότι μέχρι σήμερα είναι πάνω από 493 εκατομμύρια οι εμφανίσεις της ψηφιακής καμπάνιας για το Νότιο Αιγαίο και πάνω από το 1/4 συν 80 εκατομμύρια αφορά το νησί της Ρόδου.

«Είχαμε μία πολύ μεγάλη καμπάνια για όλο το Νότιο Αιγαίο. Δεύτερον μετά τις φωτιές είχαμε μία επιπλέον καμπάνια αποκλειστικά για το νησί της Ρόδου.

Θα σας πω κάτι για πρώτη φορά, το οποίο θ’ αναφερθεί μέσα στα πεπραγμένα στον απολογισμό της τουριστικής προβολής που θα γίνει στο περιφερειακό συμβούλιο τις επόμενες ημέρες, ότι φέτος συνολικά η καμπάνια που έτρεξε από το Νότιο Αιγαίο ξεπέρασε το μισό δισεκατομμύριο εμφανίσεις!

Πάνω από 500 εκατομμύρια εμφανίσεις αυτή τη στιγμή τώρα που μιλάμε χωρίς να έχει τελειώσει ο χρόνος και χωρίς να έχουμε ακόμα όλες τις αναφορές των μέσων που μας δίνουν κάθε μήνα τη στατιστική ανάλυση, είμαστε αυτή τη στιγμή στα 493 εκατ. εμφανίσεις.

Θα κλείσει πάνω από 500 εκατομμύρια, πάνω από μισό δισ. εμφανίσεις της καμπάνιας για το Νότιο Αιγαίο απ’ αυτές υπολογίζεται ότι περίπου το ένα τέταρτο και 80 εκατομμύρια αφορούν μόνο το νησί της Ρόδου», επισήμανε σχετικά.

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»