Ποιός, ποιό όργανο ελέγχει τους τηλεοπτικούς σταθμούς-ραδιόφωνα, για διαγωνισμούς και προσφορές;

Ποιός, ποιό όργανο ελέγχει τους τηλεοπτικούς σταθμούς-ραδιόφωνα, για διαγωνισμούς και προσφορές;

Ποιός, ποιό όργανο ελέγχει τους τηλεοπτικούς σταθμούς-ραδιόφωνα, για διαγωνισμούς και προσφορές;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 58 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Κάθε μέρα όποιο τηλεοπτικό σταθμό και πρόγραμμα επιλέξεις, θα είσαι πιθανόν ο τυχερός ενός διαγωνισμού, αν επιλέξεις ή αποφασίσεις να χάσεις εκ του ασφαλούς κάποια χρήματα για να δηλώσεις τηλεφωνικά και τη συμμετοχή σου, προσφορές και διαγωνισμοί που μερικές φορές διαρκούν μήνες, άλλοτε ώρες, αλλά και χρόνια, αναλόγως με το μέγεθος του διαγωνισμού, προσφοράς.

Μας χαρίζουν χρήματα και ενίοτε χιλιάδες ευρώ και μάλιστα για να μας το επιβεβαιώσουν σελιδομετρούν τα μάτσα σε ευρώ διαφόρων αξιών και μας τα επιδεικνύουν κουνώντας μέσα στα χέρια τους τα ευρώ, πιθανά φωτοτυπημένα για να μην αλλοιωθούν απο την συχνή χρήση ή γιατί αφού το ίδιο πιθανόν είναι να μην τα έχουν εξάλλου και που να τα βρουν αφού τηλεοπτικοί σταθμοί συνήθως χρωστούν στις τράπεζες τα υπέρογκα δάνεια, αλλά και στους εργαζόμενους, τους μισθούς πολλών μηνών.

Προσφέρουν, χαρίζουν στους διαγωνισμούς αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, διάφορα ηλεκτρικά είδη και συσκευές, τηλέφωνα και άλλα απίθανα πράγματα, αλλά κανείς μας δεν είδε αυτοπροσώπως δεν άκουσε τους χιλιάδες τυχερούς να ευχαριστούν τις “Πονόψυχες τηλεοράσεις-σταθμούς” δια τα δώρα, προσφορές, έκπληξη, αποτέλεσμα αμφιβόλων διαγωνισμών, κληρώσεων.

Βέβαια η επιδημία αυτή μετεδόθη και στα ραδιόφωνα αλλά δυστυχώς και στον έντυπο τύπο τις εφημερίδες του κέντρου, οι οποίοι μαζί με τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις, προσπαθούν με αυτούς τους αθέμιτους ανταγωνιστικά τρόπους να αποκτήσουν θεατές, ακροατές ή αναγνώστες του περιεχομένου των ειδήσεων των νέων ή των διαφόρων δημοσιεύσεων και σε πολύ μεγάλες περιπτώσεις των διαφημιστών σελίδων.

Σαν πολίτης θέλω να γνωρίζω, αλλά αμφιβάλλω αν μπορώ, αν αυτό το σύστημα επικοινωνίας διαφήμισης, προσφοράς και διαγωνισμού λειτουργεί κάτω από νόμιμες διαδικασίες και αν υπάρχει κάποιο όργανο που παρακολουθεί ελέγχει αυτά τα φαινόμενα αν υπάγονται στην πάλαι ποτέ εποπτεία Εμπορίου νυν Ανάπτυξης ή αυτής των τυχερών παραπλανητικών διαφημίσεων, αλλά και του θεμιτού ή αθέμιτου ανταγωνισμού, πρόκειται για ένα σοβαρό σε διάσταση θέμα.
Αν ένας σύλλογος ή και ιδιώτης ακόμη, θέλει να βγάλει σε ανοιχτό ελεύθερο διαγωνισμό και κλήρωση κάποιο αντικείμενο σε μια συγκεκριμένη εκδήλωση, απαιτείται σχετική άδεια και θεωρημένα αρμοδίως τα έντυπα της κλήρωσης ή του διαγωνισμού, όπως επίσης και ότι το αντίτιμο, η συνολική αξία φορολογείται, επιβάλλεται τέλος.

Ανοίξτε σήμερα ένα ραδιόφωνο τώρα και θα ακούσετε τους πολύ γνωστούς μεγαλοδημοσιογράφους που επιμελούνται της εκπομπής σε κάθε διακοπή για τις διαφημίσεις, να αναφέρονται στις προσφορές τους λες και είναι υπαίθριοι πωλητές προϊόντων, ποιοί αυτοί που θα έπρεπε για λόγους δημοσιγοραφικής αξίας και κύρους να τρέχουμε να τους ακούσουμε χωρίς δώρα και προσφορές, αλλά φαίνεται ότι και αυτοί “στέρεψαν” από τις επαναλαμβανόμενες ειδήσεις ή σκόπιμες υπηρεσιακές τοποθετήσεις.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Ιωάννης Ηλ. Βολανάκης: Ταμάριξ η γαλλική (Tamarix gallica), κοινώς αρμυρίκι ή αλμυρίκι

Φίλιππος Ζάχαρης: Η προστασία της Ευρώπης, οι Ευρωεκλογές και οι κίνδυνοι

Αργύρης Αργυριάδης: Η «παράλληλη» εργασία των δημοσίων υπαλλήλων

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου