H τελειότητα της εκδήλωσης «Ο Χορός στην Έβδομη Τέχνη»

H τελειότητα της εκδήλωσης  «Ο Χορός στην Έβδομη Τέχνη»

H τελειότητα της εκδήλωσης «Ο Χορός στην Έβδομη Τέχνη»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 644 ΦΟΡΕΣ

Της Μαίρης Παπανδρέου

Οι παραστάσεις «Ο Χορός Στην Έβδομη Τέχνη», 18 & 19 Ιουνίου στο κατάμεστο Θέατρο Τάφρου, καθήλωσαν όλους τους θεατές, επί δυόμιση ώρες και πλέον ώρες. Οι λέξεις, φαίνονται ‘φτωχές’ για να περιγράψουν την τελειότητα των παραστάσεων, «Ο Χορός Στην Έβδομη Τέχνη» της Σχολής «Έλλη Παρασκευά», όπου συμμετείχαν περισσότερα από 160 παιδιά και ενήλικες, και οι 6 χαρισματικές Καθηγήτριές τους.

Η Σχολή Κλασικού Μπαλέτου «Έλλη Παρασκευά», είναι η πρώτη Σχολή Κλασικού Μπαλέτου στο Αιγαίο, που ίδρυσε πριν από 47 χρόνια, η πολυτάλαντη Καθηγήτρια Κλασικού Μπαλέτου και Χορογράφος Έλλη Παρασκευά. Δεδομένη και αποδεδειγμένη η αγάπη της για το Κλασικό Μπαλέτο, όμως λίγοι γνωρίζουν, πως όταν σπούδαζε με τιμητική υποτροφία στο «Βασιλικό Μπαλέτο του Λονδίνου», της πρότειναν να παραμείνει διότι διέβλεπαν στην Έλλη Παρασκευά μια «πρίμα μπαλαρίνα».


Όμως δεν δελεάστηκε από την εκπληκτική πρόταση και αμέσως μετά την ολοκλήρωση και των μεταπτυχιακών της σπουδών, επέστρεψε στη γενέτειρά της, τη Ρόδο, για να δώσει την αγάπη της, τις γνώσεις της και το ταλέντο της.

Με υποδειγματική σεμνότητα που την χαρακτηρίζει, η Χορογράφος Έλλη Παρασκευά, ευχαρίστησε ονομαστικά όλους όσους συνέδραμαν στην φαντασμαγορική παράσταση: τις καθηγήτριες χορού της σχολής, «Σεβή Αργυρού, Μύριαμ Πεκμεστζή, Σταυρούλα Γεωργοπαπαδάκου, Monica Van Leeuwen, Μαίρη Μανιώτη και Βούλα Γορανίτη, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους και καθοδηγούν τα παιδιά με τις γνώσεις τους με όρεξη και πάθος στο χορό», «συνέβαλαν τα μέγιστα και με όλους τους τρόπους, για να βγει το αποτέλεσμα που θα δείτε».


Ευχαρίστησε επίσης «όλους όσους δίδαξαν και έκαναν σεμινάρια στη σχολή, μεταλαμπαδεύοντας στα παιδιά τις υψηλού επιπέδου και αισθητικής γνώσεις τους σε διαφορετικούς τομείς της Τέχνης του Χορού, της Κινησιολογίας, του Θεάτρου και της Μουσικής: Μαρία Αδαμίδη, Βασίλη Σκεπετάρη, Κώστα Νικολαΐδη, Μάγια Παπαγεωργίου, Μαρία Μακουνιάν, Χρήστο Ξυραφάκη, Αδριανή Νικολαϊδου, Mario Barzaghi, Emanuele Capissi, Stein Aaregjersvik και τον Silvio la Via», « τον συνεργάτη πιανίστα και καταξιωμένο μουσικοσυνθέτη Αντώνη Κυζούλη, την πάντα εφευρετική Κατερίνα Θεοφανοπούλου για τις ευρηματικές κατασκευές της», «τον αγαπημένο φίλο και γνωστό σκιτσογράφο Βαγγέλη Παυλίδη για την αφίσα της παράστασης, τον Λευτέρη Γκοτζογιάννη για την ηχητική κάλυψη, τις κυρίες που έραψαν τα κοστούμια μας και την ακούραστη γραμματέα Νίκη Κονδυλιού», «την Αρχαιολογική Υπηρεσία για την παραχώρηση του Μεσαιωνικού θεάτρου της Τάφρου και το προσωπικό που εργάζεται στις εγκαταστάσεις του», «την “Θεατρική Ομάδα Πράξις” το “Θέατρο Ανάποδα”, για την πολύτιμη βοήθειά τους, τους χορηγούς και τους γονείς των παιδιών, για την κατανόηση και την εποικοδομητική συνεργασία», και όλους τους παρόντες «που με την παρουσία και το χειροκρότημα σας εμψυχώνετε».

Αναφέρθηκε και στην πολυετή προσφορά της γνωστής και αγαπημένης Θεατρολόγου Ζωής Φωτεινού. Η Πιανίστα Δέσποινα Δελαπόρτα, Πρόεδρος του «Ερυθρού Σταυρού», ευχαρίστησε την Έλλη Παρασκευά για την προσφορά μέρους των εσόδων από τα εισιτήρια, στον «Ερυθρό Σταυρό» και της απένειμε τιμητική πλακέτα.

Θαυμάσιο πρόγραμμα, με εντυπωσιακές «ηχο-εικόνες», αρμονικά δεμένες με το χορό και την κίνηση, πρωτότυπα, πανέμορφα και εντυπωσιακά κοστούμια, η μουσική ταξίδευε τον θεατή σε αγαπημένες διεθνείς μουσικοχορευτικές παραστάσεις και όπερες, όπως «Bolero», το «Φάντασμα της Όπερας», «Carmen», «Ballerina», «Startrek», «το Λιβάδι που δακρύζει», ερμηνευμένα με ευαισθησία, πρωτοτυπία και απαράμιλλη τέχνη και τεχνική, μύησαν τους θεατές στα υψηλότερα επίπεδα τέχνης. Ιδιαίτερα σημαντική η παρουσία των πολλών αγοριών και νέων, όπως του μικρού τετράχρονου πρωταγωνιστή, στην πρώτη ενότητα του ονειρικού προγράμματος, που “έκλεψε” τις καρδιές όλων, με το χαμόγελό του, το ταλέντο του και την αρρενωπή του προσωπικότητα, όπως και των υπόλοιπων νεαρών αγοριών και εφήβων, που εξέπληξαν με την δεξιοτεχνία, την πλαστικότητα και τις ακροβατικές φιγούρες τους στο brake dance.

Η επιβλητική παρουσία του πανύψηλου «φαντάσματος της Όπερας», όπως και οι «πειρατές» μεσ’ το πειρατικό πλοίο με τρικυμία, σε έπαιρναν μαζί τους στα σκαμπανεβάσματα των κυμάτων! Αποκορύφωση, η παρουσία όλων των χαρισματικών δασκάλων σε συγκλονιστική και πρωτοποριακή χορευτική σύνθεση και μοναδική ερμηνεία.

Ιδιαίτερη και η παρουσία μητέρων που υπήρξαν και ακόμα είναι, μαθήτριες της Έλλης Παρασκευά που συμμετείχαν σε χορευτικά σχήματα μαζί με τα παιδιά τους, πολλές από τις οποίες είναι σήμερα γνωστές επιστήμονες όπως η παιδίατρος Χρύσα Σπάρταλη και η Διατροφολόγος Χρυσούλα Καραγιάννη και πολλές άλλες, αποδεικνύοντας με τον πιο αδιάψευστο τρόπο, πως η Τέχνη του χορού, δίνει την ομορφιά και τη χαρά της δημιουργικής συνεργασίας, επειδή η τέχνη είναι ανάγκη και τροφή του συναισθήματος και της ψυχής. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, όλων των ηλικιών, ξεπέρασαν τα όρια του ερασιτεχνισμού, καθώς η παρουσία τους, φανέρωνε γνώση, ευφυία, σεβασμό στις διδάσκουσες, ταλέντο και πάνω απ’ όλα, αγάπη για την Τέχνη του χορού.

Η Ρόδος, είναι περήφανη για όλους τους διδάσκοντες, τους συντελεστές των παραστάσεων, για την Ιδρύτρια χορογράφο της Σχολής, Έλλη Παρασκευά, για την καλλιεργημένη και ταλαντούχο νεολαία της και για τους γονείς που οδηγούν τα παιδιά τους στην ατραπό της Υψηλής Τέχνης του Κλασικού Χορού,

Η Σχολή Χορού «Έλλη Παρασκευά», είχε καλεσμένα αρκετά μικρά προσφυγόπουλα, που για πρώτη φορά στην ταλαιπωρημένη ζωή τους, παρακολουθούσαν μια τόσο μεγαλειώδη παράσταση με παιδιά. Δάκρυα συγκίνησης έτρεχαν από τα μάτια τους, μερικά ξέσπασαν σε αναφιλητά, ενώ άλλα, προσπαθούσαν να μιμηθούν κάποια χορευτικά βήματα. Οι Ροδίτες, πάντα βρίσκουν τρόπους για να κάνουν πράξη, την αγάπη της στους λιγότερους τυχερούς….

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Ιωάννης Ηλ. Βολανάκης: Ταμάριξ η γαλλική (Tamarix gallica), κοινώς αρμυρίκι ή αλμυρίκι

Φίλιππος Ζάχαρης: Η προστασία της Ευρώπης, οι Ευρωεκλογές και οι κίνδυνοι

Αργύρης Αργυριάδης: Η «παράλληλη» εργασία των δημοσίων υπαλλήλων

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου