Θα βοηθήσει την κυκλοφορία στην πόλη της Ρόδου η χρήση μοτοποδηλάτων ΤΑΞΙ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

 

Η πόλη της Ρόδου αντιμετωπίζει πολύ σοβαρό πρόβλημα, που μετατρέπεται σε κυκλοφοριακή συμφόρηση στον κεντρικό πυρήνα, Αγορά, Λιμάνι Μανδρακίου, Παλιά Πόλη, Ενυδρείο, Νιοχώρι και στην ευρύτερη περιοχή, όπου κυρίως τις καθημερινές μεσημβρινές ώρες, τις ώρες αφίξεων κρουαζιεροπλοίων, αλλά και τις βραδινές ώρες, όταν επισκέπτονται την Παλιά Πόλη.

Το ειδικό δίκυκλο μοτοποδήλατο ΤΑΞΙ χρησιμοποιείται επιτυχώς σε πόλεις, όπου το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν επιδέχεται εύκολες λύσεις και οι μετακινήσεις με Ι.Χ. ή με RENT A CAR που είναι χιλιάδες την τουριστική περίοδο ή ΤΑΞΙ είναι δύσκολες, χρονοβόρες, και κυρίως σε χώρους και περιοχές όπου δεν υπάρχουν επαρκείς χώροι  στάθμευσης. 

Το ειδικό δίκυκλο μοτοποδήλατο ΤΑΞΙ που το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης θα έχουν οι εκ του Νόμου επαγγελματίες ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ και μόνον, θα χρησιμποιείται για τη μεταφοράν μόνον ενός ατόμου σε οριοθετημένες ή χαρακτηρισμένες προς τούτο περιοχές, και κυρίως όπου το ΤΑΞΙ δυσκολεύεται να μπει ή να κυκλορήσει, στενοί αδιέξοδοι δρόμοι, στενά σοκάκια, διπλοπαρκαρισμένα σε περιοχές αυτοκίνητα, στην αγορά και στην Παλιά Πόλη. 

Το κυκλοφοριακό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που αφορά όλους μας, αφού θέλουμε εύκολη κίνηση, πρόσβαση, χώρους αναμονής και στάθμευσης και βέβαια δεν είναι καθόλου εύκολο σε μια πόλη σαν τη Ρόδο, που ο πληθυσμός υπερπολλαπλασιάζεται κυρίως τα καλοκαίρια, αλλά και το γεγονός ότι ο κεντρικός προβληματικός πυρήνας της πόλης δεν επιδέχεται πολλές αλλαγές. 

Το μοτοποδήλατο ΤΑΞΙ πλεονεκτεί σε πολλά όπως επίσης και το ότι θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς του ατόμου. Είναι πολύ εύχρηστο παντού, ελάχιστα ρυπογόνο, δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο στάθμευσης, είναι γρήγορο και ευέλικτο, και πολύ χρήσιμο και σίγουρα θα βοηθήσει σημαντικά στο κυκλοφοριακό. 

Προσωπικά εκφράζω δημόσια μια άποψη, ένα προβληματισμό, προκειμένου αν κρίνεται ορθό και σκόπιμο, να προβληματίσει τους ειδικούς και αρμοδίους, οι οποίοι γνωρίζουν να χειρίζονται επιτυχώς τέτοια θέματα και προβλήματα, αφού εκτός των άλλων απαιτούνται και υπουργικές διοικητικές αποφάσεις αλλά και μελέτες προηγουμένως, για τη δυνατότητα και τον τρόπο εφαρμογής.