Είναι πρέπον το μνημείο, το Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου να μετατρέπεται σε χώρο συναυλιών;

Είναι πρέπον το μνημείο, το Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου να μετατρέπεται σε χώρο συναυλιών;

Είναι πρέπον το μνημείο, το Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου να μετατρέπεται σε χώρο συναυλιών;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 304 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Εάν ένας ουδέτερος, θεατής, ακροατής, επισκέπτης, φιλόμουσος ή μη, επισκεφθεί τον χώρο του Θεάτρου της Μεσαιωνικής Τάφρου, μετά από μια συναυλία, ενός καλλιτέχνη δημοφιλούς ή ενός συγκροτήματος, τότε θα διαπιστώσει φαινόμενα ρύπανσης και πιθανόν καταστροφών, ποιός ξέρει και ποιός βλέπει, όμοια με αυτά των λεγόμενων πανηγυριών όπου η ρύπανση καλύπτει σχεδόν όλο τον χώρο μετά τις εκδηλώσεις και χρειάζονται μέρες για να καθαρισθεί.

Η Τάφρος γενικά είναι ένα μοναδικό ιστορικό μνημείο μεγάλης αξίας, που επισκέπτονται καθημερινώς χιλιάδες επισκέπτες και μάλιστα μετά το προσήκοντος σεβασμού και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί και δεν πρέπει η χρήση του να δημιουργεί δυσάρεστες εντυπώσεις και εκτιμήσεις στους λάτρεις της ροδιακής μνημειακής ιστορίας της Μεσαιωνικής Τάφρου.

Όταν επρόκειτο οι αρμόδιες αρχές να αποφασίσουν και να μετατρέψουν με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στο χώρο με το όσο το δυνατόν πιο ήπιες παρεμβάσεις για να μην διαταραχθεί ή αλλοιωθεί ανεπανόρθωτα το μνημείο, σε Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου, υπήρξαν αντιρρήσεις και προβληματισμοί, όμως όπως φαίνεται μπορεί κάποιος να συνδυάσει και τις δύο χρήσεις, μνημείο και θέατρο, φτάνει όμως να τηρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

Το Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου έγινε κυρίως για να φιλοξενήσει θεατρικές κυρίως ίσως και αποκλειστικές εκδηλώσεις υψηλής ποιότητας και ιστορικής σημασίας έργα επιφανών ελλήνων αρχαίων τραγωδών, με την ελπίδα ότι όλοι μας θα διδαχθούμε από τα πολύ σημαντικά γεγονότα της Αρχαίας Ελλάδος μας, που όλος ο κόσμος θαυμάζει, εκτός από μας που δυστυχώς έχουμε γίνει αποδέκτες ότι πιο απλού, ότι πο πρόσκαιρου και ασήμαντου, απλά ψυχαγωγικού, απόδειξης οι τελευταίες τραγουδιστικές εκδηλώσεις, παρόμοιες των πανηγυριών.

Κάποιους χώρους, μνημεία, που αξιοποιήσαμε ή συμπληρώσαμε με σύγχρονες σημερινές παρεμβάσεις, χρήσιμες, οφείλουμε να τις σεβαστούμε και να τις χρησιμοποιούμε για τους σκοπούς, ακριβώς γι’ αυτούς που έγιναν και όχι σε κάθε τύπου λαϊκή τραγουδιστική συναυλιακή εκδήλωση, να μετατρέπονται σε σκουπιδότοπους, αφού φεύγοντας αφήνουμε πεταμένα παντού άδεια πλαστικά μπουκάλια, τσαλακωμένα τενεκεδάκια μπύρας, σωρούς από αποτσίγαρα, πλαστικές σακούλες, κουτιά μεταλλικά και χάρτινα από αναψυκτικά, πιθανόν και τα υπόλοιπα μιας πίτας από σουβλάκι, εκεί καταντήσαμε.

Τέτοιες εκδηλώσεις να γίνονται στα ποδοσφαιρικά γήπεδα ή σε άλλους ανοιχτούς χώρους και όχι στο μνημείο Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου. Όχι τέτοια ισοπέδοση δεν είναι χώρος αλλαλαγμών και μη κόσμιων επιφωνημάτων.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Ιωάννης Ηλ. Βολανάκης: Ταμάριξ η γαλλική (Tamarix gallica), κοινώς αρμυρίκι ή αλμυρίκι

Φίλιππος Ζάχαρης: Η προστασία της Ευρώπης, οι Ευρωεκλογές και οι κίνδυνοι

Αργύρης Αργυριάδης: Η «παράλληλη» εργασία των δημοσίων υπαλλήλων

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου