Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο η ημερίδα για τις επιχειρήσεις τουρισμού
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 326 ΦΟΡΕΣ
Με τη μαζική συμμετοχή επιχειρηματιών και εκπροσώπων των τοπικών φορέων της περιοχής μας, πραγματοποιήθηκε χθες το προγραμματισμένο ψηφιακό σεμινάριο που αφορούσε την ενίσχυση της εξωστρέφειας των τουριστικών επιχειρήσεων, από τη Marketing Greece και τον στρατηγικό της εταίρο τη Eurobank, η τράπεζα που διαχρονικά στηρίζει τον τουρισμό.
Παρευρέθηκαν η αντιπεριφερειάρχης Μ. Παπαβασιλείου, η αντιδήμαρχος Μ. Χατζηλαζάρου, ο επιτελικός διευθυντής (business Centre της Eurobank), ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων κος Αντώνης Ματσίγκος καθώς επίσης και δεκάδες επιτελικά στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά της Ρόδου.
H ημερίδα, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Atrium Platinum Resort & Spa, στοχεύοντας με έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και αναλύοντας με τεχνικές και εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του content.
Καταξιωμένοι εισηγητές και στελέχη της εγχώριας τουριστικής αγοράς μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις και την επαγγελματική τους εμπειρία, προσεγγίζοντας σφαιρικά το digital marketing.
Συζητήθηκαν και αναλύθηκαν επίσης πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη στοχευμένης χρήσης των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης και την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, tips για την πλατφόρμα TripAdvisor, κατευθύνσεις για τη δημιουργία περιεχομένου αλλά και αναλύσεις για τον τρόπο που χτίζονται σχέσεις με δημοσιογράφους και digital influencers.
«Το να βρισκόμαστε κοντά στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό αποτελεί βασική μας προτεραιότητα, καθώς στόχος μας δεν είναι μόνο να προβάλλουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και να δημιουργούμε το πλαίσιο εκείνο που θα υποστηρίζει ολιστικά τη δραστηριότητα μας.
Έτσι το να μοιραζόμαστε την τεχνογνωσία μας είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφού μέσω αυτού του διαμοιρασμού υποστηρίζεται σε τελικό επίπεδο η προβολή της Ελλάδας» τόνισε η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.
«Μπροστά στις μεγάλες τεχνολογικές αλλαγές που ήδη συντελούνται διεθνώς και θα ορίσουν την ψηφιακή οικονομία του μέλλοντος, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές δομές της λειτουργίας τους αλλά και της επικοινωνίας και της προσέλκυσης πελατών στα νέα δεδομένα.
Ο τουριστικός κλάδος εκ της φύσεώς του ανήκει στους πρωτοπόρους, όπως επίσης είναι και από τους πρώτους που δέχεται το σαρωτικό κύμα των αλλαγών στην ψηφιακή εποχή. Στόχος της Eurobank είναι με την τεχνογνωσία που διαθέτει, να συνδράμει τους πελάτες της να αντιμετωπίσουν και αυτές τις νέες προκλήσεις με απόλυτη επιτυχία» δήλωσε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK κ. Κώστας Βασιλείου.
Η συμμετοχή ήταν χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Η εκπαιδευτική ημερίδα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.