Η οδήγηση στη Ρόδο νύχτα ενέχει σοβαρούς και απρόβλεπτους κινδύνους

Η οδήγηση στη Ρόδο νύχτα ενέχει σοβαρούς και απρόβλεπτους κινδύνους

Η οδήγηση στη Ρόδο νύχτα ενέχει σοβαρούς και απρόβλεπτους κινδύνους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 295 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο
Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Η επιστολή μου, οι επισημάνσεις μου, απευθύνονται πλέον στον νέο Δήμαρχο της νήσου Δήμου Ρόδου, διότι αρκετά κουράσαμε τον προηγούμενο πλέον Δήμαρχο, ενίοτε με άδικες κρίσεις ή παρατηρήσεις ή και σε κάθε υπεύθυνο άτομο ή φορέα ή αρχή, που αισθάνεται υπεύθυνη ή συνυπεύθυνη στο κυκλοφοριακό της πόλης-νήσου του Δήμου Ρόδου, ειδικότερα νύχτα.

Έχω την εντύπωση πλέον ή μάλλον τη βεβαιότητα, ότι η οδήγηση στη Ρόδο νύχτα εγκυμονεί πολλούς σοβαρούς και απρόβλεπτους κινδύνους όχι μόνο για τους οδηγούς αλλά και για τους πεζούς, αφού και οι δύο κινούνται άναρχα, ανεύθυνα και επικίνδυνα, δεν σέβονται τους κανόνες της σωστής κυκλοφορίας, παίζουν κορώνα γράμματα τη ζωή τους και τη ζωή των άλλων, δεν λαμβάνουν κανένα μέτρο πρόληψης, συμβαίνει και αλλού;

Στην οδό Ρόδου-Ιαλυσού, με τα εκατοντάδες ξενοδοχεία και τους χιλιάδες τουρίστες-επισκέπτες που ο καθένας τους έχει και ένα μισθωμένο όχημα, που κινείται και σταθμεύει σε αυτόν τον δρόμο, όπου νά’ναι άναρχα, ο πολύ χαμηλός έως κακός φωτισμός (ο εναέριος φωτισμός στα Κρητικά είναι πολύ ψηλά κρεμασμένος και δεν φωτίζει επαρκώς τον δρόμο), τα υπάρχοντα φωτιστικά σημεία δεξιά και αριστερά αδύνατα, σημάνσεις που δεν διακρίνονται τη νύχτα, πεζοί που διασχίζουν συχνά και αιφνιδίως τον δρόμο δεν φαίνονται, η χρήση της μεγάλης σκάλας των αυτοκινήτων στραβώνει όλους, αφού είναι διπλής κυκλοφορίας στενός χωρίς διαχωριστικό διάζωμα στη μέση συν την άναρχη κίνηση των μοτοποδηλάτων.

Αλλά και εντός της πόλης τα φαινόμενα είναι τα ίδια και χειρότερα, παράνομες σταθμεύσεις δεξιά και αριστερά, κάθετα επικίνδυνοι παράδρομοι, χωρίς ένδειξη σήμανση ή σηματοδότηση, κάκιστος φωτισμός, αυτοκίνητα και μοτοποδήλατα με κακό φωτισμό και σοβαρές ελλείψεις (με ένα φως, χωρίς φως, χωρίς ενδείξεις πορείας), ελλειπή πεζοδρόμια ή στενά καταλαμβάνονται από αυτοκίνητα, απρόσεκτοι και ενίοτε προκλητικοί πεζοί κινούνται επικίνδυνα, όπως επίσης αυτοί που κάνουν νύχτα ποδήλατο.

Το εθνικό οδικό δίκτυο χωρίς επιδαπέδιες διαγραμμίσεις στη μέση ή δεξιά και αριστερά, χωρίς σημάνσεις ή προειδοποιήσεις αλλαγής πορείας, σε κάθετους ή άλλους δρόμους, χωρίς πεζοδρόμια και φωτισμούς σε τουριστικές περιοχές, αναχρονιστικές πινακίδες, πολλές μαζί σκεπάζει η μία την άλλη, ελλείψη χώρων στάθμευσης, κίνηση με υψηλές ταχύτητες, ξένοι που δεν γνωρίζουν τους δρόμους και τη σωστή πορεία, κατσίκες αδέσποστες και επικίνδυνες αλλά και ελάφια με ή χωρίς ελάχιστες προειδοποιητικές πινακίδες καθιστούν την κυκλοφορία επικίνδυνη.

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Παγκόσμια ημέρα βιβλίου

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"