Δεν έχει αποφασιστεί ποιο ξενοδοχείο θα είναι ανοικτό στη Ρόδο

Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη ποιο ξενοδοχείο 12μηνης λειτουργίας θα παραμείνει ανοικτό στη Ρόδο, σε εφαρμογή της απόφασης που πήρε το υπουργείο Τουρισμού στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού στην περιοχή μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε «Η Ροδιακή» αρχικά η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου είχε καταλήξει στο ότι το ξενοδοχείο 12μηνης λειτουργίας που θα επιλεγεί θα πρέπει να διαθέτει μεγάλο αριθμό δωματίων ώστε να μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες που θα υπάρξουν για ειδικές περιπτώσεις, αλλά και για λειτουργικούς λόγους.

Έτσι η διοίκηση ήρθε σε διαβούλευση με τα μεγάλα ξενοδοχεία αυτής της κατηγορίας, τα περισσότερα από τα οποία όμως δήλωσαν ότι δεν ενδιαφέρονται. Οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται και με τα μικρότερα σε δωμάτια ξενοδοχεία προκειμένου να αποφασιστεί τελικά ποιο θα παραμείνει ανοικτό στη Ρόδο.
 

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Τουρισμού με γνώμονα την προστασία των εργαζομένων στα ξενοδοχεία, ανακοίνωσε προχθές την απόφαση της κυβέρνησης για αναστολή λειτουργίας των ξενοδοχείων 12μηνης λειτουργίας έως τέλος Απριλίου με την υποχρέωση να λειτουργεί 1 ξενοδοχείο ανά πρωτεύουσα περιφερειακής ενότητας και 3 ξενοδοχεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η απόφαση θα ισχύσει από τα μεσάνυχτα της 22ας προς 23η Μαρτίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την απόφαση αυτή της κυβέρνησης δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους φοιτητές που διαμένουν σε ξενοδοχεία εντός πόλης κυρίως και οι οποίοι θα πρέπει να τα εγκαταλείψουν μέχρι την Κυριακή και να βρουν αλλού στέγη. Αυτή η απόφαση αναμένεται να προκαλέσει αναταραχή στο φοιτητικό κόσμο, καθώς όσοι φοιτητές του πανεπιστημίου Αιγαίου δεν έχουν αναχωρήσει για τις πατρίδες τους λόγω αναστολής των μαθημάτων, θα βρεθούν ξαφνικά σε δυσχερή κατάσταση. 


 
Προβολή στα social media
Υπογραμμίζεται ότι η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου στο πλαίσιο συνεργασίας της με τη Marketing Greece για τη στήριξη των μελών της αυτή τη δύσκολη συγκυρία, έχει προχωρήσει σε μία αξιόλογη πρωτοβουλία όσον αφορά την προβολή και τη διαφήμισή τους.

Έτσι δημιουργήθηκαν ειδικές αφίσες με επίκαιρα σλόγκαν για τις οποίες χρησιμοποιήθηκε φωτογραφικό υλικό της Ρόδου.

Οι αφίσες αυτές είναι στη διάθεση των μελών, ελεύθερες προς χρήση, με στόχο να μοιραστούν με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό το μήνυμα των καλύτερων ημερών που έρχονται. Μάλιστα πολλοί ξενοδόχοι τις χρησιμοποιούν ήδη προκειμένου να μεταφέρουν το μήνυμα για τις διακοπές των πελατών τους προτρέποντάς τους να τις μεταθέσουν για το μέλλον, όταν η πανδημία θα έχει παρέλθει.