Στο Esperos Blue Village το βραβείο “Best Quality Score”

Στο Esperos Blue Village το βραβείο “Best Quality Score”

Στο Esperos Blue Village το βραβείο “Best Quality Score”

Βαρβάρα Μπογδάνου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1730 ΦΟΡΕΣ

Μία ακόμα διάκριση ήρθε να προστεθεί σε όσες έχει πάρει μέχρι σήμερα, το ξενοδοχείο Esperos Blue Village & Spa, για την προσφορά των υπηρεσιών του και γενικά τη φιλοξενία που παρέχει στους πελάτες του.

Πρόκειται για το βραβείο «Best quality score» που απονεμήθηκε από τoν Expedia, το μεγαλύτερο on-line ταξιδιωτικό οργανισμό στον κόσμο, και το οποίο βασίστηκε στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών του ξενοδοχείου μετά από σχετική βαθμολόγηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διάκριση απονεμήθηκε μόνο στο ξενοδοχείο Esperos Blue Village & Spa, παρά το ότι ο Expedia έχει συνεργασία και με άλλες ξενοδοχειακές μονάδες στο νησί.

Το ξενοδοχείο πλήρως ανακαινισμένο, έχει δυναμική παρουσία στην τουριστική αγορά του νοτίου Αιγαίου και μάλιστα τα μηνύματα για την επόμενη χρονιά είναι ακόμα πιο αισιόδοξα.
Για τη διάκριση αυτή και γενικά για τη λειτουργία του ξενοδοχείου μιλά στη «Ρ» ο διευθυντής του Μιχάλης Καστανάκης, τονίζοντας ιδιαίτερα την κοινή πορεία διοίκησης και προσωπικού που συμβάλλει στη συνεχή βράβευση του ξενοδοχείου.

Κε Καστανάκη το ξενοδοχείο σας πρόσφατα απέσπασε το βραβείο «Best quality score» από τoν Expedia. Tι αντιπροσωπεύει αυτό το βραβείο;
Η βράβευση αυτή είναι το αποτέλεσμα της αξιολόγησης που διεξάγει ο Expedia, ο μεγαλύτερος on-line ταξιδιωτικός οργανισμός στον κόσμο και το οποίο βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών από την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο και από την σχετική συνεργασία με τον Expedia.

Έχει στο ιστορικό του παρόμοιες διακρίσεις;
Η συγκεκριμένη διάκριση είναι πρωτότυπη για το ξενοδοχείο Esperos Blue Village και έχει να κάνει με το αυξημένο ενδιαφέρον των on-line πελατών μετά την πρόσφατη ανακαίνιση της μονάδας από τη διοίκηση της Esperia Group.
Το ξενοδοχείο από την ίδρυσή του το 1993 και επί σειρά ετών έχει αποσπάσει πολλά βραβεία από τους κορυφαίους τουριστικούς οργανισμούς για τις καλές του παροχές και την εξυπηρέτηση των πελατών του.

Τι σημαίνει για το Esperos Blue Village αυτή η διάκριση και τι σημαίνει γενικά για τα ξενοδοχεία του νησιού μας να βραβεύονται για τις υπηρεσίες τους ;
Η διάκριση αυτή είναι και μοναδική μεταξύ των υπόλοιπων ξενοδοχείων στη Ρόδο, συνεργατών του Expedia.

Παρουσιάζουμε την αρχιτεκτονική όψη του αιγαιοπελαγίτικου χωριού σε συνδυασμό με το σύγχρονο life style, ενώ η γαστρονομική παλέτα των εστιατορίων μας δίνει έμφαση στη ροδίτικη κουζίνα. Πιστεύω πως το Esperos Blue Village προβάλλει τη θετική εικόνα του νησιού σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας τη διαφοροποίηση του προϊόντος και τη δυνατή ταυτότητα του ροδίτικου προορισμού».

Ποιο είναι το προϊόν που προσφέρει στους πελάτες του το ξενοδοχείο;
Το Esperos Blue Village είναι ένα ξεχωριστό προϊόν που απευθύνεται μόνο σε ενήλικες. Είναι ένα αρμονικό σύνολο του λιτού μοντέρνου design δωματίων, που δένει πλήρως με το μοναδικό φυσικό τοπίο. Κάθε δωμάτιο έχει θέα τη θάλασσα από ψηλά στον κόλπο του Φαληρακίου, και βρίσκεται μέσα στο πράσινο, ένα περιβάλλον που εκπέμπει γαλήνη και αισιοδοξία.

Υπάρχουν δωμάτια με ιδιωτική πισίνα , δωμάτια που έχουν μοιρασμένη πισίνα, σουίτες με υψηλές προδιαγραφές κτλ , τα οποία ανέρχονται συνολικά σε 172.Οι πελάτες μας λαχταρούν να περπατήσουν ή να τρέξουν στον όμορφο και καταπράσινο περιβάλλοντα χώρο του και αυτό κάνει τη διαμονή τους αναζωογονητική. Υπάρχει και ένας μικρός ζωολογικός κήπος που κάνει την επαφή με την φύση πιο αισθητή.

Η φετινή τουριστική περίοδος οδεύει προς το τέλος της, πως θα κρίνατε την πορεία της για τη δική σας μονάδα;
Παρ' όλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες στο ξεκίνημα του καινούριου προϊόντος, η σεζόν ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η απόδοση ήταν πολύ θετική, και συνεχίζουμε με τον ρυθμό και τους στόχους που έχει θέσει η εταιρεία.

Ποια μηνύματα εισπράττετε εσείς για την επόμενη χρονιά;
Ενώ το ανακαινισμένο ξενοδοχείο επανήρθε δυναμικά στη ξενοδοχειακή αγορά του Νότιου Αιγαίου, η ευθύνη μας είναι μεγάλη να το διατηρήσουμε στο ύψος των όλο και πιο αυξημένων απαιτήσεων και να το οδηγήσουμε ακόμα πιο ψηλά. Ήδη στην τρέχουσα στιγμή πραγματοποιούνται κρατήσεις σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με πέρυσι για την επόμενη σεζόν και υπάρχει ενδιαφέρον για το προϊόν στην αγορά.

Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι υπάρχει μια αφοσιωμένη ομάδα στο ξενοδοχείο την οποία απαρτίζουν άνθρωποι που φροντίζουν προσωπικά κάθε λεπτομέρεια της διαμονής και της εξυπηρέτησης των πελατών έτσι ώστε να κάνουν αξέχαστη την διαμονή τους.

Αυτή η διάκριση που πήραμε επιβραβεύει την προσπάθεια της διοίκησης, που φρόντισε για το καινούργιο concept και τους υπαλλήλους που το υποστηρίζουν με το φιλότιμο και τη διάθεσή τους. Ως διευθυντής τους νοιώθω μεγάλη ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη και ελπίζω ότι στο μέλλον θα πάμε ακόμα καλύτερα.

Διαβάστε ακόμη

Ο 89χρονος Ροδίτης που έχει 6 παιδιά, 66 εγγόνια και δισέγγονα

Γιάννης Παππάς: «Οι Eυρωεκλογές δεν είναι επίδειξη επαναστατικής γυμναστικής»

Νίκος Παντελής: Ο κωμικός από τη Ρόδο, είναι το πιο «φρέσκο» πρόσωπο της ελληνικής stand-up σκηνής

Αυξημένοι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι στο κέντρο της Ρόδου το καλοκαίρι

Άφησε την Αδελαΐδα για να μεγαλώσει την οικογένειά της στη Λαχανιά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2024 θα είναι ακόμα μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό Tουρισμό

Γ. Χατζής: Πρέπει να καθίσουμε όλοι σε ένα τραπέζι και να συνθέσουμε ένα εθνικό σχέδιο υποδομών

Αντώνης Ζερβός: Ξεκίνησε ως «παιχνίδι» και κατέληξε ως στοίχημα με τον εαυτό μου