«Η Ρόδος έχει σημαδέψει την οικογένεια Νικολαΐδη πολύ δυνατά»!

«Η Ρόδος έχει σημαδέψει την  οικογένεια Νικολαΐδη πολύ δυνατά»!

«Η Ρόδος έχει σημαδέψει την οικογένεια Νικολαΐδη πολύ δυνατά»!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 7394 ΦΟΡΕΣ

Ο CEO του ομίλου Atlantica, Δημήτρης Νικολαΐδης, μίλησε στη «Ροδιακή» για όλους και για όλα

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, ο CEO και εκ των ιδιοκτητών του ομίλου Atlantica, Δημήτρης Νικολαΐδης, μίλησε στη «Ροδιακή», στο πλαίσιο της γιορτής για τα δέκα χρόνια του concept Sensatori.

O ίδιος μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις του για τη μακροχρόνια συνεργασία του ομίλου με την TUI, τη σημασία που έχει για την οικογένειά του η Ρόδος, για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν εξαιτίας της γραφειοκρατίας στην υλοποίηση των επενδυτικών τους σχεδίων, για το Sensatori Resort που άνοιξε τις πύλες του πριν μερικούς μήνες στο Γεννάδι, για την επέκταση της τουριστικής περιόδου στο νησί, κατά πόσο είναι αναγκαίο ένα δεύτερο αεροδρόμιο, αλλά και το επόμενο ξενοδοχείο της Atlantica στην περιοχή Αφάντου.

Τι σημαίνει η αποψινή βραδιά για εσάς και για τη συνεργασία σας με την TUI;
Η σημερινή βραδιά για την Atlantica είναι πολύ σημαντική, καθότι έχει σαν ορόσημο μια συνεργασία, η οποία μετράει πάνω από 25 χρόνια και ειδικά απόψε γιορτάζουμε τα δεκάχρονα του προϊόντος Sensatori, το οποίο δημιουργήθηκε κατ’ αποκλειστικότητα μεταξύ Atlantica και ΤUI το 2007-08 και έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα σε Ελλάδα και Κύπρο. Είναι τιμή μας που στη συμπλήρωση δέκα ετών έτυχε να ανοίξει και το καινούργιο «στολίδι» της εταιρείας, σε ένα πολύ μαγευτικό νησί, τη Ρόδο, την οποία αγαπάμε πάρα πολύ και έχει σημαδέψει τη ζωή της εταιρείας και της οικογένειας πολύ δυνατά!

Η ιδέα του Sensatori αντικατοπτρίζει τη στρατηγική του ομίλου της TUI, στον οποίο η Atlantica είναι μέλος. Σημασία για εμάς έχει να προσφέρουμε διαφοροποιημένες διακοπές υψηλού επιπέδου για να μπορούμε να δικαιολογούμε και να πείθουμε τον πελάτη να επιλέγει τους δικούς μας προορισμούς, προϊόντα και resorts και παράλληλα να δημιουργούμε αυτό το διαφορετικό το οποίο μας δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ποια η σημασία της Ρόδου για την Atlantica;
Η Ρόδος ως προορισμός έχει αφήσει ιστορία γιατί ίσως είναι ο προορισμός, ο οποίος έδειξε τον δρόμο της επένδυσης σε προϊόντα υψηλού επιπέδου. Αν πάμε πίσω δέκα χρόνια θα δούμε ότι η Ρόδος είναι ο τόπος που έγιναν οι μεγαλύτερες και πιο σοβαρές επενδύσεις, αφού έχει συγκριτικό πλεονέκτημα τον καιρό. Είναι ένα απίστευτα μεγάλο νησί που προσφέρει τα πάντα, όπως για παράδειγμα μια μαγευτική παλιά πόλη που δεν υπάρχει δεύτερη και πιστεύω ότι έχει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές να αναπτυχθεί. Γι’ αυτό και βλέπουμε οργανισμούς όπως είναι η TUI να παίρνουν τη Ρόδο ακόμη πιο σοβαρά και να ζητούν περαιτέρω ανάπτυξη. Γι’ αυτό είμαστε και εμείς χαρούμενοι, γι’ αυτό έχουμε κι άλλα σχέδια για να επεκταθούμε και να μεγαλώσουμε.

Πιστεύω ότι έχουμε δυνατότητες ως νησί, πάντα με γνώμονα ότι το καινούργιο προϊόν δεν θα κανιβαλίσει την υφιστάμενη δουλειά κανενός άλλου ανταγωνιστή, απλώς θα φέρει επιπλέον πελάτες. Αυτή είναι η αρχή στην οποία βασίζεται η Atlantica και βλέπουμε ότι αποτέλεσμα αυτού του σκεπτικού είναι ότι από τότε που επενδύουμε στο νησί, αυξάνονται και οι πελάτες. Αυτό βοηθάει τους πάντες. Την τοπική κοινωνία και την αγορά. Αυτό μας χαροποιεί γιατί προσθέτουμε, δεν αφαιρούμε.

Με βάση το τελευταίο απόσπασμα της απάντησή σας, δράττομαι της ευκαιρίας να σας ρωτήσω αν όντως το νησί αντέχει ακόμη περισσότερες επενδύσεις ή αν υπάρχει πιθανότητα να κορεστεί το τουριστικό μας προϊόν από την υπερπληθώρα κλινών.

Υπό ορισμένες προϋποθέσεις, και αυτό πιστεύω ότι έχει να κάνει με τις υποδομές, τότε πιστεύω ότι η Ρόδος έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί περαιτέρω και κυρίως σε υψηλά εισοδηματικά επίπεδα πελατών. Βλέπουμε άλλωστε ότι όλα τα ξενοδοχεία που άνοιξαν τελευταία στο νησί είναι αξιόλογα και αξιοσημείωτα. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει η ζήτηση για τέτοιου είδους προϊόντα.

Παράλληλα με αυτές τις επενδυτικές πρωτοβουλίες, οι οποίες είναι ιδιωτικές, θα πρέπει να ακολουθήσει και μια σειρά επενδύσεων που έχει να κάνει με τις υποδομές, τους δρόμους, τα αεροδρόμια, το αποχετευτικό, τα πεζοδρόμια, τη διαχείριση των παραλιών και πώς θα οργανωθεί η τοπική κοινωνία στο να μείνουν ανοιχτά τα μαγαζιά ώστε να συμβάλλουν στην επιμήκυνση της σεζόν. Θέλει μια προσπάθεια, αλλά γιατί όχι, η Ρόδος μπορεί να υποδεχθεί ακόμη περισσότερο κόσμο. Δεν υπάρχει περιορισμός και ταβάνι, όταν είναι σωστή η ανάπτυξη, αειφόρα, περιβαλλοντικά σεβόμενη κάποιους κανόνες και πάντα στο πλαίσιο του νόμου.

Εδώ πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να υλοποιηθεί αυτή η επένδυση;
Χα! Γελάω, γιατί μετά από 4 – 5 χρόνια που περιμέναμε να βγει μια άδεια δείχνει πόση επιμονή και πόση υπομονή είχαμε για να υλοποιηθεί αυτό το έργο. Η Ελλάδα είναι ιδιαίτερη σε ό,τι έχει να κάνει με τις διαδικασίες αυτές. Είναι κάποια πράγματα τα οποία αν τα συγκρίνω με την Κύπρο μας ενοχλούν, γιατί ξέρουμε ότι είναι εφικτό να γίνουν πιο γρήγορα, ούτως ώστε να κερδίσουμε όλοι. Όταν μια επένδυση αποπερατώνεται πιο σύντομά όλοι είναι κερδισμένοι. Όταν μια άδεια για να βγει από την αγορά του οικοπέδου περνούν 3 χρόνια, καταλαβαίνουμε όλοι ότι αυτό το πράγμα τραβάει μακριά τις ξένες επενδύσεις.

Η καθυστέρηση που αναφέρατε έχει να κάνει και με το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των ανασκαφών βρέθηκαν αρχαιότητες;
Ναι, σίγουρα! Πράγμα το οποίο σεβαστήκαμε και γι’ αυτό θα δείτε ότι ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε και δέσαμε την όλη αρχιτεκτονική και την εμφάνιση του ξενοδοχείου, είναι προσθέτοντάς το σαν κομμάτι της εμπειρίας του πελάτη. Συνεργαστήκαμε με τις τοπικές αρχές και με την υπηρεσία αρχαιοτήτων, ούτως ώστε ο πελάτης να το βλέπει ως μέρος των διακοπών του, όμως ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε και μας καθυστέρησε. Το δεχτήκαμε και κοιτάμε μπροστά.

Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα λόγια για το «στολίδι» όπως προαναφέρατε της εταιρείας;
Είναι το πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο ξενοδοχείο της Atlantica. Είμαστε πολύ υπερήφανοι γι’ αυτό, για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν. Για το εύρος των υπηρεσιών που προσφέρει.

Απευθύνεται σε πελάτες πέντε αστέρων, οικογένειες, ζευγάρια με μεγάλα και μικρά παιδιά. Προσφέρει υπηρεσίες όλη την περίοδο από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο και για όλο το εύρος των ηλικιών. Η συνεργασία με την ΤUI μας δίνει απίστευτη δύναμη, ώστε να μπορούμε να έχουμε απίστευτη γνώση στο τι θέλει ο πελάτης, τι επιζητεί, πώς συμπεριφέρεται πλέον και τι του αρέσει. Συνεργαζόμαστε, καταλήγουμε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε. Αυτό μας βοηθάει στο να μπορούμε να πετύχουμε μια καλύτερη διαχείριση των προσδοκιών του πελάτη και γι’ αυτό ευτυχώς η Atlantica συνέχεια πετυχαίνει!

Θεωρείται ότι είναι εφικτό να επεκταθεί η τουριστική περίοδος στη Ρόδο και πέραν των καλοκαιρινών μηνών;
Αν θα ήταν εφικτό στην Ελλάδα, οι δύο προορισμοί που θα μπορούσαν να το κάνουν είναι η Ρόδος και η Κρήτη. Λόγω καιρικών συνθηκών και υποδομής. Δεν είναι εύκολο, με βάση και την εμπειρία που έχουμε από την Κύπρο, όπου τα ξενοδοχεία πριν από δεκαπέντε χρόνια λειτουργούσαν όλο το χρόνο. Τώρα λειτουργούν, 9 – 10 μήνες γιατί ιδιαίτερα η περίοδος Δεκεμβρίου - Φεβρουαρίου δεν είναι και η καλύτερη. Γενικότερα ο τρόπος που είναι χτισμένα τα ξενοδοχεία μας και εδώ, δεν προσφέρουν υπηρεσίες καθαρά χειμωνιάτικες.

Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε το νησί κυρίως τα δύο προηγούμενα χρόνια ήταν το ζήτημα της ύδρευσης. Εσείς έχετε τέτοια ζητήματα και πως τα αντιμετωπίζετε;
Όχι, δεν το έχουμε αντιμετωπίσει. Σίγουρα όμως είναι ένα θέμα που οι τοπικές αρχές πρέπει να πάρουν πιο σοβαρά. Είναι ένα νησί που έχει γύρω – γύρω θάλασσα και σίγουρα υπάρχουν οι τρόποι να λυθεί το πρόβλημα. Δεν είναι δύσκολο. Όπως είπα και πριν υπάρχουν τα περιθώρια για αύξηση των αφίξεων στο νησί, όμως μια από τις προϋποθέσεις είναι να λυθεί και το θέμα του νερού.

Θεωρείτε ότι ενδεχομένως θα έπρεπε να δημιουργηθεί και ένα δεύτερο αεροδρόμιο, στη Νότια Ρόδο για παράδειγμα;
Πριν δημιουργηθεί το αεροδρόμιο πρέπει να δημιουργηθούν οι υποδομές. Αν λειτουργήσει δεύτερο αεροδρόμιο χωρίς να υπάρχει ρεύμα, νερό, δρόμοι δεν υπάρχει νόημα. Δεν έχω ξεκάθαρα άποψη, όμως αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μέχρι και 1,5 ώρα απόσταση από το αεροδρόμιο ένα resort δεν θεωρείται απαγορευτικό, ειδικά αν είναι ένα ξενοδοχείο που περιέχει τα πάντα.

Τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου Atlantica για τη Ρόδο;
Είναι γνωστό ότι προσπαθούμε να προχωρήσουμε με την επένδυση στ’ Αφάντου άμεσα. Είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό που μπορεί να δημιουργηθεί εκεί. Πιστεύω ότι θα είναι ένα «στολίδι» όχι μόνο της Ρόδου, αλλά ολόκληρου του Νοτίου Αιγαίου, καθώς τα σχέδιά μας είναι μεγαλεπήβολα και αρκετά… ουάου!

Υπάρχουν προβλήματα εκεί; Πόσο γρήγορα μπορεί να προχωρήσει η επένδυση;
Δεν υπάρχουν προβλήματα. Πιστεύω ότι υπάρχει πλήρης κατανόηση από πλευράς κυβέρνησης για να προχωρήσει η επένδυση, απλώς αν δεν ταλαιπωρηθείς,, δεν εκτιμάς! Στην Ελλάδα είναι παρακινδυνευμένο να κάνεις πρόβλεψη αν λάβουμε υπόψη μας τι πάθαμε εδώ. Όχι αστειεύομαι. Στ’ Αφάντου θα γίνει πολύ πιο γρήγορα, έχουν αντιμετωπιστεί όλα τα πιθανά προβλήματα και από πλευράς κυβέρνησης και από εμάς. Πιστεύω ότι σε τρία χρόνια από σήμερα θα είμαστε σε θέση να κάνουμε τα εγκαίνια.

Διαβάστε ακόμη

Ο 89χρονος Ροδίτης που έχει 6 παιδιά, 66 εγγόνια και δισέγγονα

Γιάννης Παππάς: «Οι Eυρωεκλογές δεν είναι επίδειξη επαναστατικής γυμναστικής»

Νίκος Παντελής: Ο κωμικός από τη Ρόδο, είναι το πιο «φρέσκο» πρόσωπο της ελληνικής stand-up σκηνής

Αυξημένοι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι στο κέντρο της Ρόδου το καλοκαίρι

Άφησε την Αδελαΐδα για να μεγαλώσει την οικογένειά της στη Λαχανιά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2024 θα είναι ακόμα μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό Tουρισμό

Γ. Χατζής: Πρέπει να καθίσουμε όλοι σε ένα τραπέζι και να συνθέσουμε ένα εθνικό σχέδιο υποδομών

Αντώνης Ζερβός: Ξεκίνησε ως «παιχνίδι» και κατέληξε ως στοίχημα με τον εαυτό μου